Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter en abort som 21 åring, og en SA som 25 åring har jeg ikke ønsket meg barn før nå... Nå har vi prøvd i snart 7 mnd, men like negativt resultat hver mnd.. Nå er jeg litt mere spent derimot, men kjenner så på kroppen min hver måned at jeg nesten blir smårar, tar nå alt for å være innbilt... Jeg begynte først med folsyre for 1 mnd siden, vet ikke om det "hjelper" på det å bli gravid, men.. Status nå er at det er 2 dager til jeg skal ha mensen, siste 1 1/2 uke har jeg hatt såre brystvorter, ikke så ømme bryst, bare vortene, kjenner da selvsagt på de flere ganger om dagen, og tilslutt så tror jeg ikke at de er såre lenger... Siste uka føler jeg at jeg har blitt så oppblåst, et par bukser som har vært helt ok er blitt supertrange, og jeg føler at jeg ikke får puste.. Husker ikke denne følelsen fra 9 år tilbake, men leser jo at noen føler seg slik. Ser på magen min at den er annerledes, greit, jeg har trent mye mindre siste året enn jeg har gjort tidligere, men magen skal da vel ikke bli sånn "over natta" for det... Prøvde en kjole i går kveld, pakker for sydenreise, men ble helt satt ut, så ut som jeg var klar for fødestua... Blir jo så deprimert av det, for hvis jeg ikke er gravid så må jeg jo ha blitt smellfeit og endret fasong sånn på rappen... Testet negativt i går, ikke overraskende det da, men leser jo om "alle" som tester postitivt både 4 og 5 dager før IKM. Noen som kan muntre meg opp? Har utover dette ikke hatt noen spesielle tegn, hatt noen kvelder jeghar krøpet under pleddet for jeg har vært litt frossen, og kanskje litt øm i magen, ellers er jeg som vanlig...

Var hos lege for 1 mnd siden, og livmoren min var i hvert fall vakker sa han:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144045122-venter-venter-venter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har, sammen med den forferdelige kjolen, pakket ned en test i sydenkofferten:-) Tenkte vente til onsdag å se da...:-) Egentlig bør man vel vente til mensen faktisk ikke kommer, men det er vel noen som vil tjene noen kroner på dette også, derfor det står at man kan teste så tidlig... Takk for lykkeønskninger, varmer det:-)

Du har de samme sympt jeg hadde når jeg var gravid, eneste jeg hadde mens murringer i tillegg. Er jo absolutt en mulighet for at du ER gravid. Trenger ikke ha noe å si at du testet neg, var jo fler dager før ikm og. Du får holde oss oppdatert, også ønsker jeg deg masse lykke til :)

Nå gikk jeg tre dager over tida, men i dag kom mensen.. dvs 29 dagers syklus nå, mot vanlige 26.. Blir så deppa... Tips i fht å finne dato for el nå? Har tidligere holdt meg til terminkalkulator her inne, men nå er jo ikke syklus stabil lenger så..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...