Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om dette navnet? Gammelt og traust? Veldig mange damer i familien min har -hild navn (Borghild, Gunhild, Svanhild, Magnhild osv), så Hilde kan vel fungere som oppkalling av disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns Hilde er veldig fint og kan godt brukes! Syns det er et friskt pust blant alle topp ti navnene! Syns ikke det er gammelt og traust i det hele tatt, er f.eks bare H istedenfor V sammenlignet med populære Vilde.

Gjest Anonym sommerbris
Skrevet

Liker det godt,men liker Vilde enda bedre,er jo nesten Hilde,bare uten H :)

Skrevet

Jeg syns Hilde er et fint navn. :-)

Skrevet

Jeg gikk i klasse med en som het Hilde,og hun var ikke særlig snill akkurat :P så jeg forbinder dessverre navnet med henne..Men det fungerer jo supert som oppkalling da! Kult med et navn som ikke er så mye i bruk i dag da :)

Skrevet

Ettersom det er veldig mange Hilde blant folk på min egen alder, synes jeg det er litt kjedelig. Selv om det er hyggelig å ta i bruk eldre navn kan det jo være kjedelig for et barn å ha et navn som det bare er damer i foreldregenerasjonen som har.

Hva med Hilda? Det er vel heller fra oldemorgenerasjonen, og oppleves både som eldre, men også kanskje mer søtt og trendy?

Skrevet

Megaflott navn! Gå for Hilde. NETTOPP fordi det ikke er et tostavelsesnavn som slutter på -a, noe "alle" jenter under femten år har i dag. Hilde er et nydelig navn, og fungerer utmerket som oppkalling:)

Skrevet

Synes Hilde er veldig fint! Og flott som oppkalling.

Skrevet

Kjenner bare koselige jenter som heter Hilde, og synes navnet er et friskt pust blant alle navn med a-endelser :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...