Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Eg sover så sykt dårlig for tiden. Drømmer konstant. Drømmer gjerne en 50 smådrømmer hver natt og er så slitsomt. Føler eg "jobber om natten". De fleste av drømmene er ikke noe gøy men vonde drømmer. Innimellom om baby som kommer. At jeg glemmer den eller andre drøye ting. Er så ekkelt! Andre ting som at jeg er på jobb og alt går rett vest! Bleh! Føler kanskje jeg får 1 time eller to avbrekk som regel senere på morningen etter å ha vært oppe litt. Men om natten, oh my god!! Flere som har det sånn? er i uke 21 no.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144045110-syke-dr%C3%B8mmer-for-tiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg også drømmer noe fryktlig for tiden. Har holdt på et par uker nå, er 20 uker nå.

Har hørt at det er ganske vanlig. Intense, gjerne litt "marerittaktige" drømmer. Jeg drømmer f.eks ofte at mannen min er utro og står og ser på meg og sier "Du er jo så feit og ekkel!!" Huff... Vi får håpe det gir seg :-)

Ja har mange rare drømmer for tiden og da spesielt om fødsel og ting jeg er redd for skal skje. Drømmene er ofte helt urealistiske, men har våknet av at jeg strigråt fordi samboer skulle i fengsel:( skikkelig fælt. Heldigvis ikke drømt at noe fælt har skjedd jenta vår på 2 år.

Drømte mye rart da jeg gikk gravid sist også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...