MMEA<3 Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Hei. er det fler som prøver på nr tre her? vi har lyst å prøve på nr tre fra juni, og har sluttet med prev nå. spennende, men mye mer "skummelt" enn med de to forrige (jenter på 2 og 5 år)
LillePerlen Skrevet 6. mai 2013 #2 Skrevet 6. mai 2013 Er i samme båt! 2 pp og syntes det er en veldig skummel tanke med tre! Barn! Mine er 5 og 6 år, vil bli en liten attpåklatt dette her, men gleder oss veldig også. Håper bare ikke prøvingen tar for lang tid!:-/
MMEA<3 Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2013 så gøy:) ja det er noe spesielt med nr tre, blir plutselig ett barn mer enn voksen, men det er jo kjekt med litt eldre søsken som klarer en del selv:) tok det lang tid med dine to andre? her gikk det fort, 3mnd med første og 2mnd med nr to. men det kan ko likevel ta lang tid denne gangen, så selv om det ideelt sett ikke bør skje før juli tenker vi det er greit å slutte med prevensjon nå.
LillePerlen Skrevet 6. mai 2013 #4 Skrevet 6. mai 2013 Ja veldig greit at kroppen kommer til seg selv igjen først. Jeg tok ut spiralen i februar og har ikke vært forsiktige, men holdt oss til de "sikre periodene" og ikke blitt gravid. Denne mnd er vel egentlig vår første ordentlige, ville ikke ha termin i slutten av desember. Men om jeg blir gravid denne mnd blir termin i slutten av januar så håper veldig det klaffer på første ordentlige forsøk!! Med nr 1 ble jeg gravid på 2 pp, Med nr 2 ble jeg gravid etter kun sex 1 gang!!! Så forventningene om at det skal gå raskt denne gangen også er selvfølgelig der!! Tenker det blir deilig med to store som skjønner mer og klarer litt selv. En liten baby vi kan nyte og kose oss med alle sammen, for dette blir siste!
Siri2 Skrevet 6. mai 2013 #5 Skrevet 6. mai 2013 Jeg planlegger min tredje også En på snart 6 og en på snart 9 år SÅ dette blir en liten attpåklatt Kunne godt ventet enda en måned med prøvingen men vi er så spent så han satte startskuddet her om dagen og ett til ett i morgen tidlig så får det skje om det skjer denne måneden 1 mann (jente) kom uplanlagt ganske med engang etter vi ble kjærester 2 mann (gutt) kom planlagt på andre pp Så forventer vell egentlig at det skjer fort men er åpen for at det kan ta sin tid og
MMEA<3 Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2013 så gøy at det er fler:) blir nok vanskelig å vente her og, men tenker at det er helt fint før og:) hvor gamle er dere? jeg er 25 så blir relativt ung trebarnsmor om vi får til en til:)
Gjest Leelu30 Skrevet 8. mai 2013 #8 Skrevet 8. mai 2013 Planlegger nr. 3 her og. Min tredje og mannen sin første. Nr 1 er 6 år og nr. 2 er 4 år. Kuttet ut p-pilla i april og har 1 PP i september men jeg henger her i mellomtiden jeg. Det er heller ingen "krise" om noe skulle skje før. Begge de to første satt i 1 PP, så det blir spennende til høsten
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 8. mai 2013 #9 Skrevet 8. mai 2013 Går også å tenker på å prøve på nr 3. Mine er nå 3 og 5år. Er ikke ideelt at det skjer noe før i september, men ettersom jeg ble raskt de to siste drøyer jeg pilleslutt til august tenker jeg...Spennende
Steinarsgirl - nr 3?? Skrevet 9. mai 2013 #10 Skrevet 9. mai 2013 Vi prøver også på nr 3.... Spennende tider! Har to jenter på 4 år og nesten 2 år. Vi brukte 9 pp med hun første og 4 med hun andre.... Når jeg bare blir ferdig med uka (som begynte idag ), gjør vi oss oss klar for pp nr 2. Jeg blir 34 år til sommeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå