Gå til innhold

Hvor sover babyen deres på dagtid?

Anbefalte innlegg

Før hadde vi en kurv.. så brukte vi vognbaggen. Men nå begynner den også å bli for liten.

Bruker dere sprinkelsengen? Er så redd for å forvirre henne i forhold til hva som er natt og dag, ettersom hun alltid kun har sover i sprinkelsengen på natta:)

Fortsetter under...

Vår gutt sover i sprinkelseng på natten og alltid ute i vognen på dagen.

De dagene det har vært SYKT kaldt har han sovet i sprinkelsengen. Tok da opp rullegardindet slik at det var lyst.

Men han sover lenger og bedre ute på dagen. Inne sover han kanskje bare 30 min. Ute 1-2 timer.

Han er 7 mnd

Hun sover i vår dobbeltseng eller i sprinkelsengen. Er vi ute å triller sover hun i vognen. Noen ganger må jeg bare sove litt med henne i vår seng for hun våkner så mye på natta. Hun sover lenger hvis jeg ligger ved siden av henne i vår seng. På natta er hun alltid i sin egen seng.

Annonse

Han sover tre dupper om dagen. første i sprinkelseng, andre i vogn ( er det stygt vær sover han i sprinkelseng) og tredje i sprinkelseng.

skal han sove i vognen, MÅ jeg gå tur da vi ikke har stor nok terrasse til at vognen kan stå der :/

Annonse

Min gutt på 4 mnd sover i sprinkelseng på natta. Første dupp tar vi i lag i dobbeltsenga vår (vi står jo opp i 5-6 tia...). Andre dupp er i vugga i stua. Så en lengre dupp (med trilletur) i vogna. De to neste duppene før han legger seg, er i vugga eller i vogna (dersom det er fint vær og vi f.eks spiser middag ute).

I senga på natta, i vogn ute på dagen der vi bor i 1. etg. Bruker ikke bagen mer men sover i sittedelen. Når vi er i den andre leiligheten vår som er i 3. Etg sover han i en sportstrille som vi kjører rundt med på stua til han sovner. Han er snart 10 mndr. Kommer kanskje til å gå over til soving i sengen på dagtid senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...