Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Skal bruke den til å lage dressinger og dipper sånn til å begynne med i allefall... Hva trenger jeg? Anonym poster: baedf74732fb5e13ec62fb51e70dd155
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 Hva bruker dere til å lage humus, salsa, guaccemole og evt knuse nøtter eller sjokolade med da?? *dytt* Anonym poster: 92152e7e71fd9c9bd7b3d7e5fce37b8f
Håper<3 Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 Stavmikser er et rimelig og lett alternativ hvis det man skal knuse ikke er alt for hardt. Bruker det mye til sauser og dressinger. Foodprossesor er jo veldig greit å ha men det er ikke noe jeg ville investert i med mindre du lager mye mat fra bunnen av.
sillyfilly og Olivia Skrevet 5. mai 2013 #4 Skrevet 5. mai 2013 Stavmikser!! Kjempe kjekt å finne frem og enkel i bruk. Jeg lager smoothie og slikt med den. Elsker den. Har også visp til samme "skaft". Veldig greit.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #5 Skrevet 5. mai 2013 Stavmikser er et rimelig og lett alternativ hvis det man skal knuse ikke er alt for hardt. Bruker det mye til sauser og dressinger. Foodprossesor er jo veldig greit å ha men det er ikke noe jeg ville investert i med mindre du lager mye mat fra bunnen av. Jeg lager mye mat fra bunnen av, men har jo klart meg helt fint uten foodprossesor så lenge så kommer sikkert ikke til å oppdage hva den kan brukes til før den er for gammel.. Da satser jeg på stavmikser, siden alle blenderne så veldig upraktiske ut... Takk for svar.. Anonym poster: 92152e7e71fd9c9bd7b3d7e5fce37b8f
Håper<3 Skrevet 5. mai 2013 #6 Skrevet 5. mai 2013 Stavmikser er et rimelig og lett alternativ hvis det man skal knuse ikke er alt for hardt. Bruker det mye til sauser og dressinger. Foodprossesor er jo veldig greit å ha men det er ikke noe jeg ville investert i med mindre du lager mye mat fra bunnen av. Jeg lager mye mat fra bunnen av, men har jo klart meg helt fint uten foodprossesor så lenge så kommer sikkert ikke til å oppdage hva den kan brukes til før den er for gammel.. Da satser jeg på stavmikser, siden alle blenderne så veldig upraktiske ut... Takk for svar.. Anonym poster: 92152e7e71fd9c9bd7b3d7e5fce37b8f Det som også er bra med en stavmikser er jo at man kan mikse det i den bollen/pannen man skal bruke og man gjør det derfor lettere for seg selv. Hvis man bruker blender og blandingen ikke er helt flytende men en tykk masse er det gjerne vanskelig å flytte massen over i en bolle uten søl. Foretrekker derfor uten tvil stavmikser til sauser og dipp/dressinger.
MammantilNurket Skrevet 5. mai 2013 #7 Skrevet 5. mai 2013 Har hatt foodprosessor. Den monsteret tok heldigvis min eks-mann med seg da han flyttet ut Halleluja!! Jeg har en fantastisk god stavmixer med diverse tilbehør - bruker den masse! Har blender også. Den er rød og veldig stilig. Den pynter fint opp på kjøkkenbenken og matchet brødrister, vannkoker og microbølgeovn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå