Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har vært på to ultralyder der jeg så liv begge gangene:) Gravid med tvillinger så får ultralyd oftere enn ellers,skal ha en i uke 12.Har akkurat begynt på uke 10.

Men vet ikke om jeg greier å vente i 3 uker,greier liksom ikke å roe meg ned.Er konstant bekymret for at det ikke er liv inni der :o Hvor mange har dere vært på?

Har dere greid å roe dere ned med å ha sett liv to ganger eller har dere bestillt en til ultralyd?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144044943-hvor-mange-ultralyder-i-1-tri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er gravid med nr.3 nå. Har vært på 3 stk UL i 1.trimester, dette grunnet MA i februar. Har sett liv 2 av gangene, mer enn jeg har gjort de andre graviditetene. Slapper nok ikke av før jeg har en sprell levende baby i armene. Et råd er: Stol på magefølelsen, morsfølelsen. Den gangen det gikk galt med meg så følte jeg det på meg...lykke til!

Ja hadde en ma i okt i fjor,å da følte jeg på meg at noe ikke stemte.Men denne gangen føler jeg at alt skal gå bra,men greier liksom ikke heilt å senke skuldrene. Legen min og gynekologen sa at jeg var kommet over værste kneika å at denne gangen var sjansen ganske stor for at det gikk bra.Har jo ingenting som tyder på at noe er galt heller.Men etter den ma'en så er jeg konstant redd for at det skal skje igjen. Så får bare se om jeg greier å holde meg til jeg skal på sykehuset i uke 12. :(

Jeg regner med at jeg får 2 ul i 1. Trimester. Dette fordi jeg går på blodfortynnende sprøyter i svangerskapet, hadde en ma i mars også så da er jeg litt ekstra nervøs.. Tror nok jeg senker skuldrene hvis ul viser at alt er bra,men som hun over her sier så er jeg nok ikke helt rolig før ungen er ute : )) tror jeg ville prøvd å roe meg med 2 ul som du har hatt nå... Vi kan jo ikke gå på ul hver uke heller. : ))

Annonse

Ja jeg ringte i går å fikk bestilt time til ul på tirsdag. Fikk ikke i uke 12 på sykehuset som jeg trodde, pga at jeg er gravid med tvillinger. Så da er eneste måten å roe ned meg selv på, er å virkelig se at der er liv å at alt er bra inni der:) Så da får jeg heller ta en ul for mye enn å gå å bekymre me unødvendig. ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...