snart5bare89 Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Jeg er BARE 13+4 og jeg har alt fått en god kul på magen. Føler selv jeg ikke spiser noe mer usundt nå enn tidligere! Jeg har gått opp 2 og 1/2 kilo.
Møøø Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 (endret) Jeg er 13+5 og har også mage ja! Men vi har ikke offentliggjort nyheten ennå, så jeg skjuler den med romslige gensere, men har gått over til mammabukser da r også gått opp 2,5 kg. Gravid med nr 3. Endret 5. mai 2013 av Møøø
Skyen Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 (endret) Er 15+4 og går ikke med stramme topper, men det har jeg sjeldent gjort uansett. Har knapt noen babymage pga fett og oppblåst så har ikke så mye babymage å vise frem uansett. Er første gang jeg er gravid. Har gått opp et par kg. Endret 5. mai 2013 av Skyen
Kulaa Skrevet 6. mai 2013 #4 Skrevet 6. mai 2013 Har fått mage fort denne gangen siden minste frøkna bare var 3-4 måneder da jeg fant ut at det var en liten på vei igjen :-) Er nå 16 uker og gått opp 1kg til nå (sliter med kvalme/oppkast, så det er derfor, ellers hadde det nok vært en del mer! :-P Hehe..) Viser ikke magen, men vanskelig å skjule nå, men vi vil holde det for oss selv til etter ordiner ul om 2uker :-) Ingen tørr å si noe heller og tror nok bare kiloene henger igjen etter minste gullet ;-)
Venja Skrevet 6. mai 2013 #5 Skrevet 6. mai 2013 Uke 16 med nr4 og magen er stooooor synes jeg selv. Komt veldig de siste 2-3 ukene. Foreløpig -1kg, men er nok på vei oppover snart tenker jeg. Gidder ikke skjule den lenger så nå er mammabuksene tatt frem og de vide genserene droppet.
GeekGirl81 Skrevet 10. mai 2013 #6 Skrevet 10. mai 2013 Jeg skjulte magen lenge på jobb, men har fortalt det til de aller fleste nå. Er såpass langt på vei uansett at det er bare koselig å vise seg litt frem nå - har fått fin mage de siste ukene (23+6 i dag.)
Sikkertforgammel Skrevet 12. mai 2013 #7 Skrevet 12. mai 2013 Venter nr 6 og skjulte magen lett fram til uke 14. Da kom den sakte men sikkert sigende ut. Er nå i uke 18 ALLE kan se at jeg er gravid. Hadde lyst å skjule det frem til OUL sist i mai men det er umulig. Har (forståelig nok) rommelig livmor etter 5 svangerskap. Ligger helt øverst i det grønne feltet på sf- mål. Har gått opp 3-4 kg.
♡♡Vimsus♡♡ Skrevet 12. mai 2013 #8 Skrevet 12. mai 2013 Ingen tendens til mage her enda... Er i uke17... For å se kulen må jeg liggepå rygg
SnartMamma? Skrevet 12. mai 2013 #9 Skrevet 12. mai 2013 Planlegger å stikke innom jobben til uka og se om noen ser det Forøvrig, var i knof i går, og bunaden forstørret magen til de grader!
To ute! :) Skrevet 13. mai 2013 #10 Skrevet 13. mai 2013 Med nr 1 så klarte jeg å skjule magen frem til etter ordinær ultralyd, denne gangen vokste jeg raskt og måtte fortelle det til elevene mine i uke 13, siden jeg begynte å få blikk og slikt likevel. Jeg vokste raskt denne gangen, men det roet seg heldigvis rundt uke 18, så nå er magen min gjennomsnittlig!
Septembermirakel❤️ Skrevet 14. mai 2013 #11 Skrevet 14. mai 2013 Jepp! Eeendelig ser jeg gravid ut og ikke bare lubben så viser den gjerne frem. Er i uke 21 med min første. Og for øyeblikket er det full fest i magen her, synes det er sååå koselig at jeg ligger bare og kjenner på magen og tenker ikke på å sove
Tredjemann på vei :D Skrevet 16. mai 2013 #12 Skrevet 16. mai 2013 Jeg er bare 12+2 og har allerede litt mage som jeg ikke kan skjule, eller ikke orker å skjule Men det gjør meg ingenting om det vises allerede
NovemberBaby<3 Skrevet 17. mai 2013 #13 Skrevet 17. mai 2013 Jeg venter min første og er bare 13+4, men har tydelig gravidmage. Har ikke gått noe opp i vekt enda da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå