Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er BARE 13+4 og jeg har alt fått en god kul på magen. Føler selv jeg ikke spiser noe mer usundt nå enn tidligere! Jeg har gått opp 2 og 1/2 kilo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er 13+5 og har også mage ja! Men vi har ikke offentliggjort nyheten ennå, så jeg skjuler den med romslige gensere, men har gått over til mammabukser da :)

r også gått opp 2,5 kg. Gravid med nr 3.

Endret av Møøø
Skrevet (endret)

Er 15+4 og går ikke med stramme topper, men det har jeg sjeldent gjort uansett. Har knapt noen babymage pga fett og oppblåst så har ikke så mye babymage å vise frem uansett. Er første gang jeg er gravid. Har gått opp et par kg.

Endret av Skyen
Skrevet

Har fått mage fort denne gangen siden minste frøkna bare var 3-4 måneder da jeg fant ut at det var en liten på vei igjen :-) Er nå 16 uker og gått opp 1kg til nå (sliter med kvalme/oppkast, så det er derfor, ellers hadde det nok vært en del mer! :-P Hehe..) Viser ikke magen, men vanskelig å skjule nå, men vi vil holde det for oss selv til etter ordiner ul om 2uker :-) Ingen tørr å si noe heller og tror nok bare kiloene henger igjen etter minste gullet ;-)

Skrevet

Uke 16 med nr4 og magen er stooooor synes jeg selv. Komt veldig de siste 2-3 ukene. Foreløpig -1kg, men er nok på vei oppover snart tenker jeg.

Gidder ikke skjule den lenger så nå er mammabuksene tatt frem og de vide genserene droppet.

Skrevet

Jeg skjulte magen lenge på jobb, men har fortalt det til de aller fleste nå. Er såpass langt på vei uansett at det er bare koselig å vise seg litt frem nå - har fått fin mage de siste ukene (23+6 i dag.) :)

Skrevet

Venter nr 6 og skjulte magen lett fram til uke 14. Da kom den sakte men sikkert sigende ut. :P Er nå i uke 18 :) ALLE kan se at jeg er gravid. Hadde lyst å skjule det frem til OUL sist i mai men det er umulig. Har (forståelig nok) rommelig livmor etter 5 svangerskap. Ligger helt øverst i det grønne feltet på sf- mål. ;) Har gått opp 3-4 kg.

Skrevet

Ingen tendens til mage her enda... Er i uke17... For å se kulen må jeg liggepå rygg ;)

Skrevet

Planlegger å stikke innom jobben til uka og se om noen ser det :P

Forøvrig, var i knof i går, og bunaden forstørret magen til de grader!

Skrevet

Med nr 1 så klarte jeg å skjule magen frem til etter ordinær ultralyd, denne gangen vokste jeg raskt og måtte fortelle det til elevene mine i uke 13, siden jeg begynte å få blikk og slikt likevel. Jeg vokste raskt denne gangen, men det roet seg heldigvis rundt uke 18, så nå er magen min gjennomsnittlig! :)

Skrevet

Jepp!

Eeendelig ser jeg gravid ut og ikke bare lubben ;) så viser den gjerne frem.

Er i uke 21 med min første. Og for øyeblikket er det full fest i magen her, synes det er sååå koselig at jeg ligger bare og kjenner på magen og tenker ikke på å sove ;)

Skrevet

Jeg er bare 12+2 og har allerede litt mage som jeg ikke kan skjule, eller ikke orker å skjule :P Men det gjør meg ingenting om det vises allerede :D

Skrevet

Jeg venter min første og er bare 13+4, men har tydelig gravidmage. Har ikke gått noe opp i vekt enda da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...