Gå til innhold

noen her som er flinke å tyde el tester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare på cd 11eller 12, men fikk en test i dag jeg ikke klarer tyde helt. Den ligger under bildene mine. Om noen hadde orka tyde sammen med meg hadde jeg blitt veldig glad :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke flink, da jeg aldri har gjort det. Tatt to tester til nå, og de har ikke vært så sterk som din. De virker veldig "lik", på bruksanvisningen min tror jeg det står at den skal være sterkere enn kontrollstreker...?

Veldig usikker... Håper noen andre kan svare, er jo greit å vite for oss andre som tester også :)

Skrevet

Tok en til for en times tid siden og den er og samme resultat. De virker like sterke i mine øyne, men syntes det var tidlig å få el nå liksom. Venter den jo ikke før onsdag :P

Skrevet

Men var det ikke sånn at når testen var positiv så vil man ha EL en eller annen gang mellom 24-48 timer? Da kan det jo hende at du har EL på mandag/tirsdag..

Skrevet

Trur det er sånn ja. Er bare å fortsette kveldstrimmen her etter ungene sover :P Spennende og småskummelt å vite at vi kanskje kan få positiv graviditetstest om 2 små uker :)

Skrevet

Stemmer det 24 til 48 timer.

Anonym poster: 8175e6ea31d2c4594210a3f4839f7348

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...