Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du ikke får den boken hos jordmor/lege, så kan du få den på babyverden.no.. :) Fikk en sånn bok med min førstefødte, å den var helt genial! :) Siden det er 7 år siden, så har jeg klart å rote den bort :( Har ikke fått noe av jordmor enda, så for en tid tilbake bestilte jeg den gratis hos babyverden :)

Annonse

Jeg syntes den var ganske fin den som man får gratis hos lege/jordmor på 1.kontroll :) Husker ikke hva den heter da, for jeg har kastet den jeg hadde fra før. Må spørre etter en ny når jeg skal på kontroll ;)

De har fått inn en ny svangerskapsbok for oss som skal ha nr 2. Gravid igjen tror jeg den het. Ingen god bok syns jeg. Likte den første mye bedre! Mye mer utfyllende ukes oppdateringer, for meg er det nettopp det som er viktigst.

Jeg syntes den var ganske fin den som man får gratis hos lege/jordmor på 1.kontroll :) Husker ikke hva den heter da, for jeg har kastet den jeg hadde fra før. Må spørre etter en ny når jeg skal på kontroll ;)

De har fått inn en ny svangerskapsbok for oss som skal ha nr 2. Gravid igjen tror jeg den het. Ingen god bok syns jeg. Likte den første mye bedre! Mye mer utfyllende ukes oppdateringer, for meg er det nettopp det som er viktigst.

Da skal jeg be om å få den :) Ellers trenger jeg vel egentlig ingen sånn bok. Finner jo alt en lurer på på nettet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...