Lille diamant Skrevet 4. mai 2013 #1 Skrevet 4. mai 2013 Vi skal reise til Kreta om noen uker, og skal kjøpe oss en liten vogn eller trille til reisen. Har sett på Babyjogger city mini og Quinny Zapp Xtra, men har ingen erfaring med noen av disse merkene. Noen som kan anbefale disse eller evt komme med andre tips til kjekke triller?
Ezmeralda Skrevet 4. mai 2013 #2 Skrevet 4. mai 2013 Vi har Babyjogger city og er knallfornøyd med den. Den er et par år gammel nå og vi valgte den da fordi den var liten og nett, lett å slå sammen med kun ett grep. Den kan justeres til liggestilling, men det kunne ikke Quinny Zapp. Nå er det sønn nr to som bruker den. God som ny!
Lilla-Turkis Skrevet 4. mai 2013 #3 Skrevet 4. mai 2013 Vi kjøpte quinny zapp xtra i fjor og har hatt den med på to sydenturer + med i bilen når vi har vært i sverige og litt sånn til kjøpesenter der det er lettere både å ha med seg og kjøre rundt med en liten vogn. + at vi hadde bilsete som passet til adapterene som fulgte med så da hadde vi bare med understellet også og klikket bilsetet oppi. Veldig fornøyd med vår. Da vi kjøpte vår var det eneste trilla som gikk an å snu begge veier, slik at barnet satt både mot deg og ifra deg (Lille gutt var 6mnd første gang vi reiste så syntes det var greit at han kunne sitte mot oss og vi kunne prate med han og han så oss mens vi gikk.) Fant også ut at det var veldig praktisk i syden når vi gikk tur og det var sol. Da bare kunne vi snu den lett selv om lillegutt lå oppi og sov, slik at han ikke fikk solen på seg og slapp å dekkes sånn til. I tillegg kan den legges helt ned, noe ikke alle kan.
Løvemamman Skrevet 5. mai 2013 #4 Skrevet 5. mai 2013 Quinny zapp extra eller bugaboo bee! Har begge og elsker begge:-)
Lille diamant Skrevet 5. mai 2013 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2013 Tusen takk damer! Synes begge trillene ser veldig praktiske og greie ut, og jeg har også tenkt litt på fordelene med å kunne ha barnet begge veier Lilla-Turkis Spesielt med tanke på solen som du nevner. Prismessig så er Ouinny zapp xtra den billigste og, så heller litt mot den kjenner jeg! Men babyjogger mini virker som en kjempe fin vogn den og..spesielt siden du sier den er så grei å legge sammen Ezmeralda. Det er en stor fordel når man skal ha den inn og ut av bil osv. Bugaboo bee har jeg ikke sett på, så den må jeg kikke nærmere på Løvemammaen Hmm...valgets kvaler!
me_87 Skrevet 5. mai 2013 #6 Skrevet 5. mai 2013 Mclaren techno XT! Perfekt til ferievogn og full liggestilling Den blir også så liten at det skal være lov å ta den med om bord på flyet.
Vogndilla Skrevet 5. mai 2013 #7 Skrevet 5. mai 2013 Mclaren techno XT! Perfekt til ferievogn og full liggestilling Den blir også så liten at det skal være lov å ta den med om bord på flyet. Tenker du da på at den kan tas med til gate? For det kan nemlig de fleste reisetriller om flyselskapet godtar at vogner tas med til gate, ikke alle gjør det. Eneste vognen på markedet som kan tas med som håndbagasje er babyzen yoyo. Jeg ville kjøpt babyjogger city mini forde den er best å trille og fordi den er romsligst og kan dermed brukes lengst. En knall god vogn!
Nichotine Skrevet 6. mai 2013 #8 Skrevet 6. mai 2013 Maclaren er ihvertfall fantastisk. Vet ikke om man kan det med alle - men med Maclaren kan man ihvertfall legge helt ned solskjermen, og man kan legge sammen vognen med en hånd. Jeg var i syden for noen uker siden, og vi hadde pose og saueskinn (ekstrautstyr) i vognen om kvelden.
Nichotine Skrevet 6. mai 2013 #9 Skrevet 6. mai 2013 Techno XT jeg mener. Og den modellen som er større.
Lille diamant Skrevet 12. mai 2013 Forfatter #10 Skrevet 12. mai 2013 Takk for tips Vi endte opp med Babyjogger City mini GT, og er kjempe fornøyde med valget! Håper bare det er greit med plass på restaurantene, sånn at vognen ikke står i veien overalt Noen som har vært i Platanias med vogn? Leste at det var lite praktisk med vogn der nemlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå