Gjest Gullebolle Skrevet 4. mai 2013 #1 Skrevet 4. mai 2013 Noen som vet? Pappa går på disse, så jeg kan få der.
dincene Skrevet 4. mai 2013 #2 Skrevet 4. mai 2013 Det er forskjell på disse to, jeg kan ikke så mye for å klare å fortelle mere nøyaktig. Jeg søkte en gang på dette og fant en god del innlegg angåendes dei to tinga der. Jeg ville ha skrivet mail til Jon, han skriver fort tilbake. Det har jeg gjort ved de tinga som har vaert uklare for meg.
*ønskegull* Skrevet 4. mai 2013 #3 Skrevet 4. mai 2013 Tror ikke det er det samme, selv om begge er blodfortynnende. Du bør snakke med klinikken først. Har du et apotek med utvidet åpningstid hvor du kan få tak i mer Klexane?
Stjernemagnolia Skrevet 5. mai 2013 #4 Skrevet 5. mai 2013 Klexane og Albyl er to forskjellige preparater så den ene kan ikke erstatte den andre fordi de har forskjellige virkeområder!
Stjernemagnolia Skrevet 5. mai 2013 #5 Skrevet 5. mai 2013 Bor du i nærheten av Oslo har jeg Fragmin sprøyter som er en annen leverandør av samme type medisin tilovers?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå