Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en 22 år gammel jente som studerer på Høgskulen i Volda for å bli grunnskolelærer 1.-7.trinn.

Jeg har mye erfaring fra å jobbe med barn. Jeg har arbeidet 2 år på skole/SFO og er utenom sommerferien ansatt som nanny for en familie med to barn i Volda.

Jeg vil ha muligheten til å jobbe fra 24.juni til 22.juli og fra 5.august til 12.august. Jeg har egen leilighet i Vollen, med store uteområder/lekeplass og kort vei til strand og sentrum. Det vil være mulighet for å levere ungene hos meg eller at jeg kommer hjem til dere. Jeg vil arrangere ulike aktiviteter og utflukter, da jeg er glad i å være utendørs. Blir det dårlig vær, har jeg god erfaring fra SFO og mange morsomme og kreative aktiviteter på lur. Jeg tar mellom 150-160kr i timen.

Jeg er en positiv, blid og pålitelig jente. For mer informasjon ta gjerne kontakt med meg på mail ([email protected]). Da vil jeg også legge ved CVen min. For meg er det viktigst at det blir god kontakt mellom meg og dere, slik at barna føler seg trygge. Målet er at alle skal ha en positiv og hyggelig sommerferie:)

Endret av afurnes

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...