Gå til innhold

Polarn o Pyret har så mye fint... Men....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Yttertøyet, dvs dresser, har vanvittig god kvalitet!!

Ikke enig! Gutten min slet ut to dresser på en sesong.. Ikke vanntett heller!

Og de med løst for inni er veldig vanskelige å ta på, stoffet så lite glatt at det henger seg opp og barnet klarer ikke kle seg selv.. :(

Anonym poster: 4a38a42e08d632d707deeab509105b96

Gjest UndrendeUllteppe

Enkelte ting er ikke så dyrt der faktisk, og da blir det enda bedre å handle på salg ;) Men, å bruke mange hundrelapper på de signaturklærne, bare fordi det er det de er, synes jeg er tullete. Lillemann rekker ikke å slite ut klærne uansett, han vokser så fort at selv billigskit fra billigskitkjeder holder ham både varm og tørr og fin :P

Annonse

Jeg har supre erfaringer med både yttertøy, ullklær og "vanlige" klær... Veldig holdbare og gode i størrelsene. Her ble todelt utesett brukt fra 4åringen var 1,5 til 3, og nå er det pakka ned til lillesøster... :) kan ikke klage på kostnadene da ;)

Det har akkurat vært tilbud på en del ytterklær der - rimelig goretexjakke i topp kvalitet.

Min erfaring med dress derfra er at det er topp kvalitet! Datteren har brukt en dress i 2,5 år (vinter). Nå bruker neste barn den og den ser like fin ut.

Passformen og detaljene på polarn og pyret-klærne er også som regel veldig bra. Stramming i livet, gode hetter, gode strikker under beinet som holder lenge (er fremdeles ikke byttet på dressen jeg beskrev ovenfor)

Anonym poster: 9aaf1363ae2ddeff170507e7afc94280

Jeg synes ikke de har noe fint jeg, synes alt er så glorete i skrikende farger, med striper og mønster og æsj. Og i tillegg overpriset som fy. Tror aldri jeg kommer til å kjøpe noe derfra.

Anonym poster: 7beca83c2a6b0d0d789e229dd0aa1a97

Annonse

Gjest sussie77

Nå har jeg ikke prøvd ytterklærne til Polarn og Pyret. Men har hatten del andre klær fra de. Og vært veldig fornøyd med kvaliteten. Holder seg mykt og fint, vask etter vask. Og de har også mye fint. Er dyrt, men har kjøpt en del på salg og har også fått rabatter.

Men hvordan er de i forhold til produksjonsprosessen og etikken i den? Det er jo det viktigste. Hjelper lite at klærne er kule og slitesterke hvis barn på 8 år jobber 14-timersdager for å lage klærne ...

Ja, for produksjonen er viktigere enn om klærne er holdbare og god kvalitet?

Teiteste jeg har hørt på lenge.

Anonym poster: 867787f37a975f7c9ccaac938c344860

Men hvordan er de i forhold til produksjonsprosessen og etikken i den? Det er jo det viktigste. Hjelper lite at klærne er kule og slitesterke hvis barn på 8 år jobber 14-timersdager for å lage klærne ...

Ja, for produksjonen er viktigere enn om klærne er holdbare og god kvalitet?

Teiteste jeg har hørt på lenge.

Anonym poster: 867787f37a975f7c9ccaac938c344860

http://www.polarnopyret.no/vaart-ansvar

Jeg er veldig fornøyd med både vanlige klær og skalljakker og vintertøy fra POP. Merker såååå stor forskjell på kvalitet og på hvordan stoffet er i forhold til f.eks HM o.l. Mine to gutter har omtrent bare POP-klær. Jeg kjøper og svigermor er veldig glad i å kjøpe tøy til barna der. Klager ikke på det :)

Anonym poster: 0e9880937d45a145794acefaa34aa83e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...