TAnonym Skrevet 3. mai 2013 #1 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg sluttet nylig med p piller og fikk mens noen dager senere. To uker senere fikk jeg el utifra kalkulatoren og slimete utflod (beklager detaljene). Hadde ubeskyttet sex flere ganger i løpet av denne tiden, men vi hoppet av svingen som man kaller det. Vet at gutten kan komme litt før selve orgasmen. Nå, ca 7-8 dager senere har jeg hatt sterke murringer i nederste del av magen. Jeg har fått ømme og veldig følsomme brystvorter og har blitt trøttere enn vanlig. I tillegg har magen vært veldig oppblåst og jeg må konstant tisse. Det er 8 dager til forventet mens så det er for tidlig å teste seg. Allikevel tok jeg en test for to dager siden som viste negativt. Føler meg gravid, men vet ikke om det er psykisk, men på en annen side merker jeg jo symptomene. Er det noen som har gode råd eller erfaringer? Jeg har sluttet på p piller en gang før, men da merket jeg ingenting.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144044408-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #2 Del Skrevet 5. mai 2013 Har fått posetiv på 8 dpo. Anonym poster: 284862978f06c33a4df33acce4d73b23 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144044408-gravid/#findComment-145319487 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #3 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg sluttet nylig med p piller og fikk mens noen dager senere. To uker senere fikk jeg el utifra kalkulatoren og slimete utflod (beklager detaljene). Hadde ubeskyttet sex flere ganger i løpet av denne tiden, men vi hoppet av svingen som man kaller det. Vet at gutten kan komme litt før selve orgasmen. Nå, ca 7-8 dager senere har jeg hatt sterke murringer i nederste del av magen. Jeg har fått ømme og veldig følsomme brystvorter og har blitt trøttere enn vanlig. I tillegg har magen vært veldig oppblåst og jeg må konstant tisse. Det er 8 dager til forventet mens så det er for tidlig å teste seg. Allikevel tok jeg en test for to dager siden som viste negativt. Føler meg gravid, men vet ikke om det er psykisk, men på en annen side merker jeg jo symptomene. Er det noen som har gode råd eller erfaringer? Jeg har sluttet på p piller en gang før, men da merket jeg ingenting.. Skulle nesten tro dette var meg! Jeg må vente en uke på å teste meg! Alt det du skriver er det samme hos meg, utenom at jeg ikke hadde el og han gikk (hoppet ikke av) Lurer veldig på om dette er psykisk, men brystvortene er så utroig vonde. Dusje, kler på meg å sove er kjempe vondt. Må ha bh på hele tida. Har slutta på pillen 3 ganger før, dette er 4. gangen. Men aldri opplevd ømme brystvorter eller det å gå på do så ofte. Anonym poster: e7d30acc4c1c5946e8ecd9b517f642bc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144044408-gravid/#findComment-145320058 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå