Gå til innhold

Dere som ikke drikker brus, hva drikker dere i helgene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har isbitmaskin i kjøleskapet så her går det som regel i vann med isbiter. Har jeg sitron, appelsin eller eple i huset så tar jeg et par skiver av det oppi glasset. Ellers så drikker jeg som regel is-te.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg drikker vann, stort sett. Men, det er fordi jeg ikke er spesielt glad i brus, juice, melk, saft osv.

Skrevet

Vann, melk og juice

¨Drikker du melk til stroganoffen?

Anonym poster: 3da0e0de09356a071b222988dfaf99ac

Skrevet

Gjett tre ganger ;) *knis*

Det begynner på "bobb" og slutter på "liss"! Noen ganger rødvin eller øl, farris og vann.

Etter at jeg ble gravid går det i alkoholfritt øl og blå farris/vann, litt te, koffeinfri espresso, noen gamger eplemost :)

Skrevet

Drikker Farris hver dag, Farris Bris er veldig god. Ellers drikker vi appelsinjuice eller annen juice i helgene, og Noisy/Grønn iste/alkoholfri eplecider om vi skal kose oss (Vi drikker ikke alkohol)

Anonym poster: 2a403ab42c86f7f005e463f1342540f2

Skrevet

Vann, melk og juice

¨Drikker du melk til stroganoffen?

Anonym poster: 3da0e0de09356a071b222988dfaf99ac

Jeg kan drikke melk til omtrent hva som helst ;)

Annonse

Skrevet

Jeg liker ikke brus no særlig. ihvertfall ikke til mat. kanskje potetgull eller godis. jeg drikker te, kaffe, vann med frosne bær i eller vann med appelsin i. kjempe godt

Skrevet

Vann er godt til alt! For variasjon kan du drikke farris innimellom, jeg liker også å klemme oppi 1,5 sitron eller litt lime i vannet (både med og uten kullsyre). Da blir det som limonade, bare sunnere (og bedre) uten sukker :)

Anonym poster: 1c3326528e28ba24e80115861a8ed881

Skrevet

Vann.

Anonym poster: 4e090b4bab813f15c7bc231972967225

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...