ellen-propellen Skrevet 3. mai 2013 #1 Skrevet 3. mai 2013 Jeg har fått ny jobb og må derfor friske opp matematikken min. Mattegrunnlaget mitt er labert og gammelt. Har sånn ca kontroll på grunnskolematten,men sliter med ukjente osv. Har dere noen artige matteoppgaver (gjerne lønnsrelatert) så kom med de.Jeg har nemlig fårr streng beskjed om å øve i helgen. ps, kjekt om du også har svaret og utregningsmåten hehe På forhånd takk til dere som gidder
bIomstre Skrevet 3. mai 2013 #2 Skrevet 3. mai 2013 Gratulerer med ny jobb! Matteoppgaver er det dårlig stilt med her... Kan muligens bidra med litt fra 6-klasse pensum, der går det i brøk for tida.
Gjest Ziva Skrevet 3. mai 2013 #3 Skrevet 3. mai 2013 Gratulerer med ny jobb. Er nok ikke den rette til å hjelpe deg. Når 7åringen kom hjem og fortalte om tiervenner, så måtte jeg ringe min 13 år "gamle" niese og høre hva tiervenner er. Men jeg er en jævel på excel
mamman til to gutter Skrevet 3. mai 2013 #4 Skrevet 3. mai 2013 Gratulerer med ny jobb. Er nok ikke den rette til å hjelpe deg. Når 7åringen kom hjem og fortalte om tiervenner, så måtte jeg ringe min 13 år "gamle" niese og høre hva tiervenner er. Men jeg er en jævel på excel Akkurat det med tiervenner tror jeg er noe nytt de har funnet på! Jeg hørte aldri noe om tiervenner da jeg gikk på skolen og jeg tror jeg har fått med meg det meste av matten vi lærte. Teknikken med tiervenner er veldig lurt og den bruker jeg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå