Gå til innhold

- Nei jeg er ikke trøtt

Anbefalte innlegg

eller sliten, ikke har jeg grått heller. Jeg har ikke spist noe jeg ikke tåler og har heller ikke blitt stukket av en bie!

Jeg har da tydeligvis fått det som kalles fødeansikt(!!?) Jeg ser ikke ut, stor og pløsete i ansiktet, øynene kjempesmale, ser skikkelig fremmed ut. Har endel vann i kroppen så noe skyldes det, men nå er det ille, skjemmes nesten litt for å gå ut døra å treffe venner og kjente. Flere som sliter med det samme?

Nå får lillebror lov til å komme ut altså!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144044345-nei-jeg-er-ikke-tr%C3%B8tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Haha, slikt ansikt har jeg også fått, kom på onsdag. Da jeg våknet trodde jeg bare jeg hadde ekstremt morratryne, men det viste seg at det ikke forsvant utover dagen :P Hoven og pløsete og øynene ser skikkelig smale ut... I tillegg til en lekker ujevn farge, noen røde flekker her og der... Nydelig...

Haha, slikt ansikt har jeg også fått, kom på onsdag. Da jeg våknet trodde jeg bare jeg hadde ekstremt morratryne, men det viste seg at det ikke forsvant utover dagen :P Hoven og pløsete og øynene ser skikkelig smale ut... I tillegg til en lekker ujevn farge, noen røde flekker her og der... Nydelig...

Hehe ja det er det jeg har merket også, ekstrem morratryne som aldri forsvinner :P Gleder meg sånn til å få kroppen tilbake, sånn mer eller mindre tilbake iallefall :)

Gjest Trulte med to små

Hahaa, unnskyld meg men jeg ler her...skjønner jeg har noe å glede meg til med andre ord!! :D

Hvor tidlig er det vanlig å få dette såkalte fødeansiktet?

Mulig det er lurt å bruke en slik en :ph34r: Så slipper folk å se slik ut :o når de ser oss!

Hehe har ikke en anelse egentlig på når der er vanlig at det kommer. Alle får det vel heller ikke. Hos meg har jeg merket det i en ukes tid og blitt merkbart verre de siste dagene :P Jeg har en liten uke til termin. Kan sikkert bruke både finlandshette eller burka om ønskelig, men blir sikkert litt varmt hvis du har termin i sommer :0 Iallefall noe å glede seg til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...