Gå til innhold

Strek i rompa = full åpning?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

http://www.babyverden.no/Fodsel/Fodselens-faser/Rumpa-forteller-om-fremgang-i-fodselen/

Noen som har opplevd dette? Sjekket i dag om jeg hadde strek der. Og det hadde jeg. Og etter den streken jeg hadde så sku je ha hatt full åpning nå. Er 35 uker i morgen.

Mitt forrige barn kom da jeg var 35+5. Jeg skal på kontroll neste uke på sykehuset for å sjekke om det er åpning. Er veldig spent. Hadde åpning fra uke 30 med min datter.

Endret av engel2010+jente2011<3
Videoannonse
Annonse
Gjest Trulte med to små
Skrevet

Oj, det har jeg aldri hørt om før!

Det blir jo spennende for din del om dette stemmer og fødsel er nært forestående.

Masse lykke til!

Jeg må jammen få mannen til å ta en sjekk selv om jeg kun er 30+1 ;) Har ikke tenkt å føde enda!!

Skrevet

Løper på badet med en gang! er 37 uker :-)

Skrevet

Der var det en strek ja! hele veien opp faktisk.. Da får vi se :-)

Skrevet

En slik strek har jeg som ikke-gravid også. Hva enn det betyr?

Skrevet

Fertila: tja, hvem vet.. Kan ikke si at jeg Tror helt på den strekgreia selv.. Hadde strek før je var gravid je å. Men den kom etter å ha vært gravid 2 ganger før. :)men det hadde vært Morro om det har noe å si da. :) skal på kontroll mandagen jeg, så skal jeg jaggu spørre legen hva han tror. :)

Skrevet

Kanskje det bare gjelder for førstegangsfødende?

Skrevet

haha, det har jeg aldri hørt om før! er tredjegangs (37+6) og skal sjekke til kvelden om streken er der :)

Skrevet

Ingen strek her iallefall.. Eller, en rosa strek er det jo der, men det er vel "skjøten" mellom rompeballene. Men noe lilla strek er det ikke nei........ :-/

Skrevet

Den lilla streken fikk jeg etter fødsel av nr 3. Trodde det var merke av at huden der var strekt. Min strek er der permanent. Også når jeg ikke er gravid...

Skrevet

Slik strek har nå jeg også, selv om jeg er førstegangs... Den går helt opp, og jeg nekter å tro jeg har full åpning her jeg sitter og tripper utålmodig :P Tror ikke helt på det der.

Skrevet

Har også streken, har ikke født ennå dessverre (2 dager på overtid)

Skrevet

Tror mange har en tydelig strek til vanlig, men blir mørk lilla under åpningen. Dere som har streken får ta en ekstra titt når reine er godt i gang og fortelle oss andre om deres oppdagelser;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...