Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå to måneder siden jeg sluttet å amme.. Å idag skulle jeg sjekke om d enda var melk i puppene- å det kom ut noen blanke dråper. Er dette et tegn på at puppene er helt tom for melk??

Skrevet

Tror det er indikasjon på at hvis du hadde begynt å pumpe eller amme igjen då kan det starte produksjon..

Åssen sluttet du? Helt brått eller trappet ned?

Min sluttet å ta pupp ved 2 mnd alderen og jeg vvalgre å pumpe. Nå er han 4 1/2 og jeg pumper morgen og kveld. Da får jeg nok til ca 2 måltider om jeg blander litt mme... men skal slutte når han er 5 mnd. Er redd jeg skal få tette melke kanaler om jeg slutter brått

Skrevet

Jeg hadde "melk" fra forrige amming helt til jeg ble gravid igjen. Da var storebror nesten 4 år! Bare sånn blankt om jeg klemte, så ikke plagsomt, men synes det var litt rart. Stoppet da jeg ble gravid....

Skrevet

Delammet henne, så når hun ble syk nektet hun puppen. Så måtte bare kutte det ut brått.. Max melkespreng i to uker, så håndpumpet jeg ut klumpene hver kveld, fjernet minimalt lite. Mn bare for at melkekanalene ikke skulle bli tett... Å nå kjennes puppene heeeelt slapp å tom ut:(

Så derfor tenkte jeg kanskje di dråpene var et tegn på at melka var ute:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...