Gå til innhold

ARRRRG........!!!!! uke 21 å kvalmen tilbake.... er det muuuulig!

Anbefalte innlegg

fra uke 5 til uke 17 så jeg rett ut med spybøtta forran meg, spydde som en gris og var driiitkvalm døgnet rundt.

sto opp om natta å satt i tussmørket å spiste eple-den sureste og grønneste jeg fant. ble sykemeldt umiddelbart for jeg var ikke gangbar.

har gutt fra før så jeg viste at jeg ventet jente nå, da jeg hadde hørt at jentebarn tar skjønnheten fra mor, så jeg hadde det på følelsen.

løpet av uke 17 gikk kvalmen over å jeg kunne bevege meg ute igjen, ikke bare stå i verandaåpningen.... :P

en dag klarte jeg faktisk å svømme litt også, men da var jeg sengeliggende 4 dager etterpå...

ultralyden i uke 19 viste ei skjønn lita jente......

nå er jeg i uke 21 å henger over skåla igjen.....

nok et eple er inntatt...

bare jeg planlegger å kle på meg for å handle dagens middag så blir jeg stående over skåla.

flere som har det slik, evt hadde det slik?

hvordan er det nå?

hvor lenge varer den denne gangen tro??

Fortsetter under...

Jeg er i uke 27 og er fortsatt kvalm. Men har vært det hele tiden da, ikke hatt noen pause. Har hyperemesis. Jeg tenker bare at det er max 12 uker igjen av kvalmen. Har gitt opp å forvente bedring innen uke ditt og datt. Er glad hvis jeg klarer å gå opp i vekt. Gått opp 1,3 kg til nå, og det er alt for lite. Vet hvordan du har det, og det er noe dritt. Lykke til videre på den lange veien

Min svangerskapskvalme begynte i uke 14. Kastet ikke opp, men var plutselig kvalm i noen uker.

Det viste seg at jeg var overarbeidet og sliten, for da jeg fikk en sykemelding forsvant det som dugg for solen.

Klem til deg, det går over ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...