Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd det samme? Er i uke 33. Har veldig vondt (ikke kløe) i huden og klarer knappt at tøy ligger mot magen. I en sirkel på ca fem cm rundt naveln er det verst og der føles det nesten som om huden er delvis bedøvet, det prikker på en måte i huden. Hvis dere skjønner? :) Kan jo være at huden er veldig strukket, men opplevde ikke dette i det hele tatt i forrige svangerskap.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144044195-vondt-i-huden-p%C3%A5-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her, rundt navelen her og. Husker ikke dette fra sist. Begynte litt senere enn deg.

Hmm, da er jeg ikke alene da ;). Syns det er rart at det skjer i andre graviditeten, syns huden burde være vant med å bli å strukket... Får håpe det går over for oss begge da!

Sånn hadde jeg det en periode også.. Brant på en måte i huden, var ikke rød eller noe, bare vondt.. Vondt å være borti, vondt å ha på skjorte, vondt å snu seg i senga slik at sengetøyet kom borti.. Vet ikke hva det var, og det var ikke slik i sist graviditet heller.. Hadde det vel i rundt uke 35 eller sånn tror jeg.. Satt i en uke eller to. Hjalp litt å smøre med bodylotion.

Annonse

Har opplevd akkurat det samme nå med nummer to, hadde ikke med nummer en.

Noen ganger trodde jeg at babyen prøvde å presse seg ut rundt ved navlen, og etterhvert ble det flyttet seg oppover.

Jeg fikk også beskjed fra jordmor om at det bare var fordi babyen lå på en måte som presset litt ekstra...

Nå har det gitt seg. Har termin om 1,5 uke, og babyen har lagt seg enger ned i bekkenet, så da har h*n vel bare bedre plass å strekke seg på oppover og nedover og slipper å strekke seg utover....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...