Gå til innhold

Modningsakupunktur på Oslo-vest. Noen anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i uke 34, og vurderer å prøve modningsakupunktur når jeg kommer i uke 37.

Jeg har ingen erfaring med akupunktur fra før, så vet heller ikke om noen som er bra.

Selv bor jeg på Majorstua, så hadde vært deilig med en klinikk som holder til i nærheten. Noen som kan komme med noen anbefalinger?

Har tittet litt på hjemmesiden til Familie Klinikken på Majorstuhuset. Kunne de vært noe?

Takker for svar :)

Fortsetter under...

Jeg har god erfaring med Familieklinikken. Følte meg veldig velkommen og det føltes godt at Mille som jobber der er jordmor. Jeg prøvde akupunktur for å få mini til å snu seg - det virket dog ikke. :)

Endret av Kanelbulle

Veldig god erfaring med Sunniva Borge på Heggeli Helhetsmedisin! Har gått til henne i over 10 år, anbefales på det varmeste! :)Ligger på høyre side mellom Borgen og Smedstad t- bane stasjon. så kort vei fra Majorstua! :)

Holder ikke til på Majorstuen (nå lengre) men Kathrine Aschehoug på Aschehoug-klinikken er en fanatstisk flink og hyggelig dame. Anbefales! Hun har egen nettside så du kan finne mer info om henne og hennes tilbud på nett. Såvid jeg vet har hun nå lokaler i Nydalen og det er jo en kort t-banetur unna. Hun har blant annet jobbet på familieklinikken tidligere.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...