Gå til innhold

Jeg tar en hormonfri sommer - god sommer, jenter :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker dere alle lykke til videre, og håper mange kommer i mål før ferien. :D

Jeg kommer jeg forhåpentligvis sterkere tilbake etter en hormonfri sommer som skal prøves å nytes så godt som mulig. Nå er jeg ganske langt nede, men håper at sommeren skal bli fin etter hvert.. :rolleyes:

Klem til dere alle

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du få en fin sommer og masse lykke til når du kommer igang igjen:-)

Skrevet

Slenger meg på her jeg! Har tenkt hele tiden at jeg ikke har så stor tro på fryseforsøk, men nå det ikke er noen av fire egg som overlever, kjenner jeg jo at troen var der alikevell! Er så sint og lei meg at fy!! Føler aldri jeg kommer til å kjenne på det å få barn!

Dere får al lykke til alle dere andre! Og Evigopptimisten...!! Vi kåmmer sammen sterkere tilbake til høsten!! ;-) da må det vell være vår tur!! ;-)

Skrevet

Ja, det må jo bli vår tur snart!!! Hadde aldri trodd at dette skulle bli så tøft. Jeg er helt på felgen nå, og panikk for at det aldri skal gå. Prøver å overtale sambo til å sende inn adopsjonspapirer... Da får jeg kanskje senket skuldrene litt.

God sommer, Lovise og håper du klarer å nyte den :)

Skrevet

Takk i lige måte du! Det har vi også tenkt på! Men vi er ikke gift, så det er jo en enda lenger vei og gå! :-( tenker vi bruker opp det siste dekka forsøket, og 2-3 til. Går det ikke da, blir det adopsjon her vertfall! :-)

Men da er vi klare til høsten! :-) må du ha en så fin som mulig sommer du også! Vi klarer det neste gang! :-)

Skrevet

Ønsker deg en finfin sommer :) Håper hellet snur etter sommeren.

Skrevet

Ha trua! Ikke gi opp!!! Vi skal alle få det til til slutt!! Men ta dere gjerne en pause. Kroppen har godt av det..

MASSE LYKKE TIL Evigoptimisten og Lovise!!!

Skrevet

God sommer og masse lykke til neste gang!!!

Ta deg en god fest og nyt solen hvis/når den kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...