AB89 Skrevet 2. mai 2013 #1 Del Skrevet 2. mai 2013 Hei jeg har en drømmebaby som sover natten gjennom og gråter kun ved våt bleie eller at hun er sulten! Hun gikk også opp litt mer enn 2 kg på 6 ukerskontrollen (får mest mm men litt mme, da hun fortsatt virker sulten etter å ha suttet ut all melken). Hun er 55 cm lang og hadde en hodeomkrets på 39 ved 6 ukerskontrollen. (Opprinnelig 33,5 ved fødsel). Helsesøster og barnelege sa jeg ikke skulle uroe meg og at alt sikkert var greit, men ville at jeg skulle til ekstra kontroll i midten av mai. Hode hadde visst vokst mye mer enn gjennomsnittet, men de trodde dette kunne ha en sammenheng med de andre tallene, at hun har lagt godt på seg og vikst bra i lengden. Men som mamma blir jeg jo redd, og hun sa at in worst case så måtte vi inn for ultralyd for å avdekke alvorlige feil o.l men at dette var en ting jeg ikke skulle uroe meg for. Så her sitter jeg og er kjempe urolig! Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida80 Skrevet 29. juni 2013 #2 Del Skrevet 29. juni 2013 Ser at denne tråden en fra en tid tilbake. Hvordsn har det gått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tbm88 Skrevet 30. juni 2013 #3 Del Skrevet 30. juni 2013 H.o 34cm ved fødsel her og 39cm ved 6ukers kontroll. Helt normalt fikk vi beskjed om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå