Liaes Skrevet 2. mai 2013 #1 Skrevet 2. mai 2013 Ja.. Som overskriften sier, gikk det litt fort i svigene og jeg glemte og teste første gang jeg var gang jeg var på do idag. Hva skal jeg gjøre? Teste neste gang jeg skal på do, eller ta medisinene som normalt og teste i morgen i stede? har hatt fryseforsøk så skal gå på medisiner en stund om jeg er gravid...
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 2. mai 2013 #2 Skrevet 2. mai 2013 Ta medisinene dine. Drikk et glass vann, og prøv å vente noen timer før du går på do. Det er mitt forslag Lykke til med testen! Håper den skriker positiv i mot deg
Lillie Vanillie Skrevet 2. mai 2013 #4 Skrevet 2. mai 2013 Ja, det skal jo ikke være nødvendig med morgenurin på testdato. Men, om den skulle være negativ, ville jeg testet i morgen igjen, for det er jo ikke alltid den store konsentrasjonen av hcg tidlig. Lykke til, håper den er positiv
Stjernemagnolia Skrevet 2. mai 2013 #5 Skrevet 2. mai 2013 Hei, jeg ville gjort som Lillie Vanillie sier og testet i dag. Og om negativ test i dag, men det skal du ikke ha og teste på i morgen også. Lykke til!
Liaes Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2013 Testet nå nettopp. Negativ.. Men skulle det ikke ha vært i hvertfall antydning til strek om jeg var gravid? På den andre siden testet jeg ikke så veldig sterkt positiv på testedato da jeg var gravid med sønnen min heller..
dincene Skrevet 2. mai 2013 #7 Skrevet 2. mai 2013 Ta medisin og test i morga igjen. De gangene jeg har testet, så testet jeg veldig veldig svakt positivt med strek testen. Etter det har jeg altid kjøpt cb digitale tester. Da slipper man å tolke testene.
Liaes Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #8 Skrevet 2. mai 2013 Ja, snakket nettopp med st. Olavs og de ville jeg skulle fortsette på medisiner til i morgen og ta en ny test med morgenurin. Sant det du sier dincene, jeg har også testet svakt positiv de gangene jeg har hatt positiv test!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå