Gå til innhold

Hjelp...2000 kr på taxfree:P

Anbefalte innlegg

Muligens det blir mer. Røyk, alkohol, parfyme, godteri, sminke. Men mye å spare siden det er "air shop". Mye billigere enn vanlig taxfree, iallefall mye av det.

Hvor mye bruker dere i tax free når dere reiser eller air shop??

Anonym poster: 7213fd442ea5fc8e973b2b0f1d3867ca

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144043961-hjelp2000-kr-p%C3%A5-taxfreep/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Muligens det blir mer. Røyk, alkohol, parfyme, godteri, sminke. Men mye å spare siden det er "air shop". Mye billigere enn vanlig taxfree, iallefall mye av det.

Hva er "air shop"?

Anonym poster: f0ca890aa87aaf4a7091b669663cbf53

Hva er "air shop"?

Anonym poster: f0ca890aa87aaf4a7091b669663cbf53

https://no.airshoppen.com/

kjøper alltid taxfree varene her. faktisk ganske mye å spare på mye av varene i forhold til vanlig taxfree på flyplass. forks 2 kartonger med røyk. 400 kr...jaja, jeg røyker.

HI

Kjøper ei flaske cognac/whisky/gin, ei parfyme og masse snop. Har ikkje vore utanlands sida 2009, så no er det lite gin att.

For å være ærlig ser eg ikkje heilt kvifor eg gidd å drakse med meg spriten, med vårt forbruk er polprisane heilt greie. Det er mest vanen. Snopet sparar eg heller ikkje på, då eg er slik at auka tilgang fører til auka forbruk :(

brukte 100 kr på taxfree denne uka,tenk om før du handler,og still deg det enkle spm: trenger jeg parmye nå,el kan jeg vente 3mnd? trenger jeg all sminke nå el kan det vente ? trenger jeg alkohol nå,el kan det vente? om du har mye fra før,og vet du ikke vil bruke det m engang,hvorfor kjøpe?

Anonym poster: d1aa013b69ecd348197f6cbb9e3a3164

Annonse

det er ikke alt som er billigere på en tax free shop.

jeg kjøpte en lipgloss på taxfree en gang og fant litt senere ut at den var billigere på parfymeriet;)

Ikke mye, men billigere uansett.

Vi pleier ikke å handle så veldig mye, ble litt vin sist gang vi reiste. Ellers pleier vi å kjøpe med røyk og gin til pappa

Handler for noen få hundrelapper. Jeg pleier å fylle opp kvoten min med vin, helst der vi er på ferie, evt. på Gardermoen ved landing. Utvalget på Air shop og lignende er altfor dårlig, så der handler jeg aldri. Hender jeg kjøper en mascara eller noe hvis jeg er tom. Kjøper aldri snop på tax-free, altfor store pakninger. Men hender jeg kjøper f.eks. fin sjokolade, Valhrona e.l.hvis jeg er på en flyplass i Frankrike. Kosmetikk handler jeg på nett ved behov, billigere enn tax free.

Anonym poster: 07453b02fdfc768b9633418065addf3b

Vi tar nesten aldri fly og enda sjeldnere på ferie til utlandet. Jeg handler heller ting i sommerferien når vi reiser til Kroatia.

Handler noe i taxfreen, men ikke masse. Brukte ikke 1000kr totalt tur retur på colorline i helga. Vi kjøpte kvoten utenom røyk på Bilka hvor det var flere hundre kr billigere.

Vi pleier ikke en gang å kjøpe kvoten med drikkevarer, men handlet til bryluupet vårt denne gang.

Jeg flyr utenlands et par ganger i mnd, så på meg blir det ikke ekstremt mye handling.

Kanskje jeg bruker 4-500,- kr pr gang. Da blir det til at jeg kjøper produkter som jeg ellers ville ha kjøpt hjemme, som deo, kremer parfyme osv.

Noen ganger så detter det ned en flaske vin eller to i handlekurven også, men jeg fasineres av alle de som hamstrer kvoten sin til max...

Endret av Modesty Blaise.

Annonse

JA det kan brått fly noen kroner på Tax Free`n... Handler litt på OSL- gjerne i 1000+ og da er det kremer som er dyre i parfymeriet her hjemme.

Og på flyet går det i sminke, stasj, vin m.m Ikke godteri siden det er billigere på Svinesund, :P

Så den verste regningen jeg noen gang har handlet for på flyet er 4000,- , men da handlet jeg inn til bryllupet vårt også.

Vi reiser såpass ofte både privat og i jobb at vi ikke har behov for så mye hver gang. Kjøper ofte 2 flasker vin og parfyme de gangene jeg er tom for det. Ikke alltid jeg kjøper noe i det hele tatt, men tar det alltid ved ankomst på Gardemoen, orker ikke å drasse rundt på det.

Anonym poster: 4675e402e805adbe5bcf6314b78a0a8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...