Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 Nå skal jeg snart på laparoskopi og er så redd for svaret. Har hatt sex uten prevensjon det meste av livet da jeg alltid har blitt dårlig av prevensjon. Har aldri blitt gravid og har alltid hatt en dårlig følelse. Noe må være galt... Nå skal jeg endelig få svar, men vet ikke om jeg egentlig vil.. Er bare 20 år så har god tid hvis det verste skulle skje, men likevel, hvordan takler man å få vite at man aldri kan få barn på den naturlige måten? Anonym poster: 276d28f1e91568a463236da4095ea2a5
En til, please. Skrevet 2. mai 2013 #2 Skrevet 2. mai 2013 Lykke til, og godt uansett å få svar på tilstanden. Håper du har noen rundt deg du kan snakke med, og som kan møte deg på en god måte dersom det skulle vise seg å være krøll i systemet. Men heller ikke ta sorgene på forskudd, kan jo hende alt er tipptopp
klishe89 Skrevet 2. mai 2013 #3 Skrevet 2. mai 2013 Det er aldri lett å få vite noe sånt, men noen ganger er det en betryggelse bare det å vite istedenfor å lure. Hvis det er noe galt så kan man jo alltids forsøke med prøverør. Masse lykke til =)
Sienna85 Skrevet 2. mai 2013 #4 Skrevet 2. mai 2013 kjære deg. det er som om jeg selv skulle skrevet det. jeg har heller aldri blitt gravid til tross for 7 år totalt uten prev. hadde forsøk på lap forrige onsdag. viste seg at jeg hadde enorme sammenvoksninger som sannsynligvis har vært sånn i alle år. er ingen grunn da jeg aldri har vært operert eller hatt betennelse i magen. mest sannsynlig er egglederne ødelagt, skal på HSG røntgen å få det bekreftet i neste uke. da blir det prøverør på oss. jeg ble egentlig bare lettet over å få et svar på hvorfor jeg aldri har blitt gravid og er blitt forespeilet veldig gode muligheter for å bli gravid med prøverør da jeg har eggløsning hver mnd og samboers sæd er bra. har mye større håp nå enn jeg hadde før jeg visste og fikk bekreftet at det faktisk var noe galt masse lykke til! jeg er forresten 28
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2013 #5 Skrevet 2. mai 2013 Takk for svar. Er godt å høre at det er håp. Å, tusen takk Sienna85. Det var synd at du ikke kan få det til selv, men flott at dere har fått beskjed om gode muligheter med prøverør. Jeg håper at hvis jeg får en slik beskjed så blir jeg underrettet om andre muligheter. Håper du snart lykkes Sienna85! Anonym poster: 276d28f1e91568a463236da4095ea2a5
Sienna85 Skrevet 2. mai 2013 #6 Skrevet 2. mai 2013 krysser fingre for deg at det enten noe som kan fikses eller at du har gode muligheter til å klare det med prøverør samboeren min har ikke helt akseptert det enda og håper at HSG på mirakuløst vis åpner egglederne om de er tett. jeg var veldig forberedt så har enkelt akseptert at ting er som de er og er glad de fant grunnen til at jeg aldri har blitt gravid. oppdater gjerne hvordan det går og vær glad for at du finner ut av det nå om det er noe. er veeeldig glad for at jeg satte i gang med egen utredning med engang vi begynte å prøve, og at jeg ikke ventet et år (altså nå) med å gå til gynekologer og fastlege
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #7 Skrevet 3. mai 2013 Takk Sienna! Du er så flink som klarer å se det positive i det. Skal oppdatere deg. Masse lykke til i jakten på en spire! er sikker på at du får det til! Anonym poster: 276d28f1e91568a463236da4095ea2a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå