ønsker1til Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 Er på sprøytedag 9 imorgen og skal på min siste ul før jeg reiser til køben for ivf.. Spent på folikklene, når jeg skal dra hele pakken, har 5 inseminasjoner bak meg og håper VIRKELIG at det blir en spire til slutt nå!!
vindenn1 Skrevet 2. mai 2013 #2 Skrevet 2. mai 2013 Oki mange ul du får. jeg skal visst kun ha 1 på dag ti..lykke til
ønsker1til Skrevet 3. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2013 Hei jada, gikk bra, måtte kjøpe to sprøyter til, en puregon og en orgalutran, vært på 3 ul. Tror han så 10-12 egg men er ikke sikker. Veldig merkelige tider det her ... Jeg skal ha egguthenting på mandags morgen. Må være i København søndag-onsdag. Helt mutters alene. Blir veldig rart, men jeg skal kose meg!! Men er supernervøs for om kvaliteten på eggene, hvor mange som lar seg befrukte, om jeg får noen på frys etc... TENK om jeg reiser hjem uten noe??? Etter ALT det her styret???? Nei, jeg får tenke positivt!!
My73 Skrevet 3. mai 2013 #5 Skrevet 3. mai 2013 Dette går helt sikkert bra:-) med så mange folikkler blir nok noen av dem befruktet:-) Masse lykke til:-)
MammaHåp1 Skrevet 6. mai 2013 #7 Skrevet 6. mai 2013 Lykke til, syns du er tøff jeg som går gjennom dette alene i utlandet:) stå på klem og gode tanker:)
ønsker1til Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #8 Skrevet 6. mai 2013 Takk de fikk ut 12 egg nå må vente til innsettdagen om eggene var ok.. Herregud, hååper sånn noen kan brukes... Her er det sommer og nydelig vær!!! Storkoser meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå