Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har alltid tenkt å få neste når denne er 3 år sånn ca.

Men når jeg skal bynne å jobbe igjen bruker jeg 2 timer på pendling i tillegg til 8 timers arbeidsdag. Og som nestleder må man stille opp ekstra om de er travelt. Det er ikke alltid like enkelt når samboer er bortreist på jobb. I tillegg har jeg da to større barn som skal ha hjelp til lekser og middag må lages... Vet ikke om jeg makter denne jobben og her jeg bor er det ikke mange jobbene..... Så om jeg da får den neste snart så vet jeg at jeg får bra med foreldrepenger og så kommer jeg ikke til å fortsette med denne jobben. Må få meg jobb nærmere.... Synes det er risky å bli gravid om man bare er vikar uten faste vakter...

Fortsetter under...

Annonse

Vi har to barn, 2 år 8 mnd mellom. Synes det fungerer fint og at det er passe alder mellom dem. Har ikke bestemt oss for om det blir en nr 3 enda, men om det blir det ønsker vi ca samme alder mellom de også ;)

Annonse

Tenker på nytt barn ja, gleder meg noe enormt til neste gang nå når jeg vet hvor fantastisk det er! (Til tross for at jeg sikkert blir sinnsykt dårlig halve svangerskapet igjen) Har tenkt å vente med å prøve til gutten nærmer seg to år :) Da har jeg blitt ferdig med utdannelse, jobbet en stund og vi har fått giftet oss :)

vi har 18 mnd mellom de to eldste og 22 mnd mellom nr 2 og tre så nå er det slutt:)

veeeeldig hektisk nå (minste er 2 mnd, midterste 2 år og eldste 3,5) men ser allerede at de leker bra sammen og har stor gled av hverandre så om ett par år blir det topp:)

Har veldig lyst til a fa et barn til, men jeg var sa darlig under hele svagerskapet og jeg vil ikke risikere a vare darlig i hele 9mnd og ga glipp av all kosen med den jeg har na. Tenker at jeg ma bli ferdig med a amme, komme meg litt ut av baby bobla ogsa ha det litt moro igjen med mannen min og sa er det pan igjen. Det blir 3/4 ars mellomrom om jeg er sa heldig at jeg far et barn til. Det er det mest vidunderligste a ha barn, men det er jo og krevende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...