Gå til innhold

Er det ikke lov å vaske vinduer, henge ut matter o.l i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må gjøre sånt når jeg får "ånden" og det er dessverre veldig sjelden. Men så nå dukket han plutselig opp :rolleyes:, er det OK eller fy-fy?

Henger ut mattene på baksiden av huset. De vil synes for folk, men ikke kjempegodt, da det er endel trær mellom huset vårt og veien som de evt kan se det fra... Vinduene kan jeg sikkert ta i morgen, selv om de skriker etter å bli vasket. Kan ta de på baksiden, det vil få eller ingen legge merke til. Fremsiden er kanskje verre, da ser "alle" naboene oss, samt de som måtte gå/kjøre forbi...

Anonym poster: d1b7d79ebd0f80677b4b924b456dfa31

Skrevet

Det er fy, fy å gjøre slike ting i dag!

Anonym poster: 3fda83b4f2fdfc0a00b0258045135f9f

Skrevet

Dette er en helt vanlig dag å gjøre hus og hagearbeidet på:-) Bare å sette i gang!

Gjest sug lut
Skrevet

Det er fyfy, enten det er demonstrativt eller tankeløst.

Skrevet

Kjør på !

Det er ikke noen helligdag, og 1 mai har jo blitt en av de største dagene til hagesentrene rundtom.

Ser ikke problemet.

Skrevet

hverken demonstrativt eller tankeløst, bare at det må gjøres. Har vært flyttehjelp for familien i 1 uke nå, og huset skriker etter litt omsorg... Men jeg dropper vindusvasken og mattene. Vasker klær og gjør det jeg kan gjøre innendørs og vasker vinduer i morgen :)

Anonym poster: d1b7d79ebd0f80677b4b924b456dfa31

Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg. Mannen har vasket hele huset her idag. Naboen har spylt med høytrykksspyler. Kunne ikke brydd meg mindre.

Gjest Julia1984
Skrevet

Henge ut matter kanskje ikke, men vask gjerne vinduer.....herregud....hvis naboer føler seg brydd sier det mer om de. Vi har jobbet i Hagen, klippet busker, raket etc. Vasket terrasse.

Ser naboene sysler med det samme.

Hvis jeg tenker etter, heng ut matter også

Vi lever i 2013!

Skrevet

Jeg har alt vært ute og jobbet. Feiet og vasket hagemøbler. Ups, har ikke tenkt over det i hele tatt.

Anonym poster: 8252e2601d9175abe0ca00f1943657db

Gjest Gullguttene
Skrevet

Det ville vært et hån mot 50 øringen!

Nei, jeg ser ikke noe problem med vaske vinduer og slikt. Gjør det 1.mai hvert år om været er bra. Det er ikke helligdag, men høytidsdag.

Gjest Gullguttene
Skrevet

Men ville nok ikke klippet plen e.l.

Skrevet

Kjør på :) Full fart her også. Men enig i å ikke klippe gresset.

Anonym poster: 66b9b267e07890c51266d38e442d7eb1

Skrevet

Arbeider gjerne ute idag, men ikke med ting som bråker (motorsag, spikerpistol, gressklipper...).

Anonym poster: f67104be5ca56cda55dda5365228d870

Skrevet

Hvorfor ikke ting som bråker? Det er ikke en religiøs dag, eller hviledag som søndagene er. Det er en politiske dag, og ser ingen grunn til at folk ikke kan klippe plenen sin.

Gjest FinogFjong
Skrevet

Hvorfor ikke ting som bråker? Det er ikke en religiøs dag, eller hviledag som søndagene er. Det er en politiske dag, og ser ingen grunn til at folk ikke kan klippe plenen sin.

Fordi at alle rundt deg også har fri, og de setter ikke pris på at du bråker.

Skrevet

Det har dessverre blitt sånn at de fleste av oss har alt for mye å gjøre og alt for liten tid å gjøre det på. Det er et resultat av at vi ellers i hverdagene er arbeidere, så hvorfor skulle ikke vi få kunne bruke vår fridag til å gjøre noe som trengs å gjøres hjemme? Det er selvfølgelig ikke ok å lage mye bråk, men å henge ut mattene.. come on..

Vanligvis deltar jeg på arrangementer og går i tog, men nå nærmer det seg innlevering av masteroppgaven så jeg må faktisk jobbe. Sånn er det bare.

Skrevet

Naboen står med høytrykkspyleren nå... Hadde nok klippa plenen hvis det ikke var for 30 cm snø... Vi nyter fridagen og gjør det som faller oss inn :)

Anonym poster: 92dd1c661734fa211aa4b624e698eca3

Skrevet

Her er det strålende vær og de fleste naboene styrer på, det vaskes biler, pusses båter, ryddes i hagen, males og vaskes. Det er helt greit for meg, blir bare ekstra surt å sitte inne å være syk, jeg vil også ut og styre på ;)

Anonym poster: 7a9c6fc719067a716965f42ff802db8a

Skrevet

Nei, om du har noen respekt for grunnlaget for dagen lar du det være.

Anonym poster: 302374e3478acaf0079b0000e77e7cba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...