Gå til innhold

noen som vet? nordea???

Anbefalte innlegg

Skrevet

La inn en betaling i dag tidlig med forfall i dag. Ikke blir den behandlet eller "noe som skjer". Er ikke betalinger over nettbank aktive på en rød dag? så irriterende!!!!!!! Kan jo vente til i morgen, men blir sint når ting ikke kan gå automatisk....

Noen som vet?? :)

Fortsetter under...

Skrevet

Vet ikke hvordan det er med røddager, men nettbanken til Nordea er håpløs... Har Nordea selv og missliker denne nettbanken deres.. Når man har lagt betalinger med forfall samme dag så tar det gjerne et døgn før saldoen på konton nedjusterer seg.. Er fra tidligere bankforbindelse vant til at det skjer med en gang, og syns det er mye bedre, for da ser man med en gang hvor mye man har igjen.

Tar generellt bare fryktelig lang tid før den oppdaterer seg.. :-(

Skrevet

Ja syns dette er veldig irriterende. Har hendt ofte jeg legger inn en faktura med forfall feks fredag i nettbanken, og at den blir liggende der til mandagsmorgen, og da blir ikke det registrert betalt fredag men mandag. Der gjør vel fint lite, men er irriterende.

Har heldigvis det meste på avtalegiro så det trekkes automatisk.

Det tar oftest en virkedag også hvis jeg eller mannen skal overføre til hverandre. Snakket med banken om det og de mente vi burde skrive en fullmakt til hverandre slik at vi kunne via nettbank betjene hverandres lønnskontoer også uavhengig om jeg logget inn på min eller hans nettbank. Da overfører man på sekundet.

Med min tidligere bank var ikke dette noe problem. Betaling ble trukket/bokført konto med en gang og det gikk raskere å motta penger på konto. Hadde feks lønn med en gang men her får jeg det litt senere enn mine andre kollegaer. (de får det feks fra morgenen av, jeg får det ikke før etter 12) Hadde byttet bank hvis det ikke hadde vært for at vi er veldig fornøyde med den gunstige renten og lånevilkårene mtp bil og huslån. Greie spareordninger og en kjempehyggelig kunderådgiver. Vi får satse på de forbedrer nettbanken sin, men er vel mer lønnsomt for dem å sitte på pengene litt lenger kanskje mtp rentene slik som de gjør nå? :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...