Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de tre siste dagene vært skikkelig uvell. Mye kvalm, og "ekkel" i kroppen. Flere som har hatt det slik mot slutten? 18 dager igjen til termin, så håper det skjer noe snart:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg hadde det sånn. Kvalmen fra første trimester kom tilbake..

Heldigvis fødte jeg 9 dager før termin! :-)

Skrevet

Jeg har det også slik. Kvalm og uvell i magen sammen med en slags sommerfuglkribling i magen. Om kveldene har jeg ofte vonde kynnere også så har flere ganger trodd noe har vært på gang! 24 dager igjen til termin :-)

Skrevet

Skikkelig svimmel, trøtt og kvalm i dag. Kom veldig brått, og har kastet opp frokosten. Orker knapt tanken på mat nå. :( Hadde litt høyt blodtrykk på kontroll på mandag, ligger vanligvis på 100/60, men da hadde jeg 135/90. pluss spor av proteiner i urinen. Men legen mente det ikke var noe å bekymre seg for... Håper det bare er hormonelt, i forbindelse med svangerskapet at jeg er kvalm nå. Er veldig klar for å føde!!! Selv om det er 30 dager igjen til termin.

Skrevet

Jeg er også kvalm, litt nå og da (kaster ikke opp). Denne kvalmen kom tilbake sånn for ei drøy uke siden, da var det tre uker til termin. Av og til midt på dagen, av og til på natta, uten noe tilsynelatende system.

Virker på alle svarene du får som om kvalme ofte kan oppstå mot slutten av svangerskapet. Kroppen jobber vel på høygir!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...