Gå til innhold

Svigerinna mi fyller år, og tenkte å kjøpe en parfyme til henne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til noen gode? Hun har brukt den som heter "Laura" i alle år, for hun unner seg aldri slike ting som parfymer, dyr make-up osv.

Anonym poster: 1015c1908960251780831b7edee2efdf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje fordi hun liker Laura? :) den lukter jo godt.

Da antar jeg at hun også vil like Venezia, l'eau d'issey er også litt i samme sjangeren.

Anonym poster: 36c4625c6d426393ddd357e43d366a9b

Skrevet

Jeg ville kjøpt et gavekort i et parfymeri, så kunne hun velge en hun selv likte. Veldig vanskelig å kjøpe parfyme til andre. :-)

Anonym poster: 575e048583f8099dd3376209b95d3a0c

Skrevet

Jeg har også brukt Laura i mange år. Kjøpte to nye parfyme i høst som er vanvittig gode. Aldri fått høre så mange ganger at jeg lukter godt :) De er begge fra Marc Jacobs. Den ene heter eau so fresh og den andre daisy. Deilige sommerparfymer og stilige flasker med store blomster på:)

Skrevet

Ja, men hun har så lyst på en ny :) Så derfor jeg tenkte å kjøpe til henne. Grunnen til at jeg ikke tenkte på gavekort er for vi skal ut og reise og tenkte å kjøpe på taxfree. Kanskje jeg skal prøve de fra marc jacobs da :) Tenkte også litt på versace - bright crystal, men den har søsteren hennes så blir kanskje kjedelig. Og j'adore fra dior..

HI

Skrevet

Jeg har også j'adore, men bruker den ikke så ofte. Ellers er gucci II veldig god, men den er veldig søt.

Skrevet

Jeg bruker Bright Crystal fra Versace, elsker den! Ikke tung og påtrengende. Liker de fra Marc Jacobs ganske godt også, men synes de kan bli litt søte i lengden.

Anonym poster: 214f83c5dae1db3e7c61925dd5d6ceb8

Gjest Siklerotte
Skrevet

Å kjøpe parfyme til andre er risky. Jeg har ufattelig mye parfymeflasker som aldri har blitt brukt fordi andre har tenkt at det er en god idé. Med mindre du vet hvilken parfyme hun ønsker deg, kjøper du gavekort. Hvis du absolutt vil handle på taxfree kjøper du noe annet.

Skrevet

Enig med Siklerotte. Du risikerer at parfymen som lukter fantastisk på deg, lukter kattepiss på henne.

Om du absolutt vil kjøpe på Tax-free så bør du få henne til å prøve seg frem til en parfyme hun liker først og så kjøpe den.

Skrevet

Jeg bruker en fra Versace som heter yellow daimond, og syns den er nydelig frisk og god.

Du kan jo spørre på parfymebutikken om de har en liten prøveflaske av den du kjøper, så kan hun få prøvd den før hun tar hovedflasken ut av emballasjen, så kan hun få byttet den om hun ikke liker den. :-)

Skrevet

Ja, men hun har så lyst på en ny :) Så derfor jeg tenkte å kjøpe til henne. Grunnen til at jeg ikke tenkte på gavekort er for vi skal ut og reise og tenkte å kjøpe på taxfree. Kanskje jeg skal prøve de fra marc jacobs da :) Tenkte også litt på versace - bright crystal, men den har søsteren hennes så blir kanskje kjedelig. Og j'adore fra dior..

HI

Sjekk ut Hugo Boss Orange:-) nydelig frisk og mild, litt i samme sjanger som Laura. Jeg har nemlig også brukt Laura noen år og liker boss orange kjempegodt.

Skrevet

Om hun liker friske "unge" parfymer som ikke er tunge er den nye til Taylor Swift god, hun har to stykker som ligner hverandre og begge lukter godt. De har ikke kommet til alle parfymerier enda, men tax-free har fått den..

Anonym poster: 3ca7c72b44af9d308c3520b442f1a4c2

Skrevet

Justin Bieber <3

Hvorfor finnes det ikke Jarle-parfyme forresten?

Anonym poster: c2abc36f014933ad8d8ed985353580c5

Skrevet

Jeg synes Bright Crystal er god, og har Essence de Femme fra Hugo Boss selv. Får mye skryt fra kjæresten iallefall ;)

Skrevet

Jeg er kanskje yngre enn henne, men liker Escadas parfymer..

Anonym poster: bb79f6c17565096789b1403f88215189

Skrevet

Jeg brukte også Laura før. Så kanskje hun kan passe de samme parfymene som meg?

Nå har jeg Versace bright crystal (julegave fra min bror, men passer fint til meg så der var han heldig :P )

Valentino Rock n' Rose (vanskelig å få tak i, de har den ikke alle plasser så må spare litt på den)

Men favoritten er Chanel Chance! Dessverre klarte jeg å knuse den :(

Har også en av Escada-parfymene men bruker den lite. Lukter godt men føler ikke det er helt meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...