Gå til innhold

Skulle ønske det ikke var så mange fridager i mai...

Anbefalte innlegg

Vanligvis er jeg jo stor fan av mai med alle fridager fra jobb. Men akkurat i år, her jeg sitter høygravid, underernært på søvn, sliten med mer, attpåtil syk, skulle jeg gjerne hatt kåken for meg selv, heeeelt stille og rolig... barna i barnehagen og gubben på jobb. I tillegg er det planleggingsdag i barnehagen neste uke, så det blir enda mer fritid på barna. Puh, ikke lett å være mamma dagen lang når man er høygravid! Tålmodigheten er heller ikke på topp, greier ikke ta barnas sprell med humor.

Satser på bedre tider og fint vær så de tilbringer mest mulig tid utendørs hehe:)

Fortsetter under...

joda, kan kjenne meg igjen på den! :) Er også høygravid og har to barn til, og selv om det er veldig trivelig å ha de og mannen hjemme på en vanlig onsdag, så blir man ekstra sliten. Jeg har også fryktelig lite tålmodighet til tider pga svær mage og generell ubehag, men heldigvis har mannen mer av det, så han tar mer ansvar enn meg når vi alle er hjemme.

Kan ikke vente med å få ut lille trille!!

Kjenner meg også igjen i den selv om jeg ikke er høygravid enda. Når en i tillegg må feire bursdagen til hun som skal bli storesøster og skal i konfirmasjon så blir det litt mye mye. Det er hyggelig å feire bursdagen men merket at det ble litt mye når noen gjester kommer litt mer enn en halvtime før ivitert til og ikke vil reise hjem heller. Selv om resten har dratt for lenge siden. Huset ser bombet ut etter at gjestene gikk inn og ut, kakesøl, samt leker overalt. Så sier de at jeg ikke må stresse så fælt. Men jeg kunne godt tenke meg å få ryddet unna så jeg fikk slappet av litt før jeg skal legge meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...