Gjest tilda med to små <3 Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 Jeg skal lage kake i dag, og i oppskriften står det at jeg skal bruke kaffepulver. Er det da vanlig kaffe (altså filtermalt eller espressomalt)? Blir ikke det veldig kornete? Kaffepulver løser seg vel ikke opp i væske. Eller fins det et pulver jeg har gått glipp av? Takknemlig for svar, for nå er jeg skikkelig rådvill
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #2 Skrevet 1. mai 2013 Du skal bruke helt vanlig kaffepulver ja:) jeg lagde en kake i helgen hvor det var en del av glasuren og du merker ikke kornene; de vil løse seg opp. I min var det smeltet smør, så varmen i det hjalp vel til å løse opp kaffen. Uansett er kaffe så små korn så det skal lite til. Lykke til Anonym poster: a7bcc6059f6595f89662b0462d449e1b
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 1. mai 2013 #3 Skrevet 1. mai 2013 Se der du, da ordner det seg jo Takk for hjelpen!
Iiiiik Skrevet 1. mai 2013 #4 Skrevet 1. mai 2013 Kaffepulver som i pulverkaffe, ikke traktekaffe eller annen type kaffe som må trekke i vann for å avgi smak.
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 1. mai 2013 #5 Skrevet 1. mai 2013 Oi, sånn på glass som en rører ut i vann? Da må jeg finne ei brustadbu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå