camilla136 Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 Tenk at vi skulle lykkes på fryseforsøket vårt. Her sitter jeg nå å skriver i en lykkerus jeg aldri trodde jeg skulle få oppleve. Har flere forsøk med ivf og avbrutte forsøk bak meg, i løpet av 6 år har jeg aldri sett annet enn blendahvite tester. Har endometriose og har kjørt på med masse vitaminer, mineraler og overdoser med antioksidanter i form av blåbær, tror dette må ha hjulpet. Har vært på nippet til å gi opp flere ganger, men håpet om egne barn har vært for stort. Så til dere som enda ikke har lykkes, plutselig skjer det, så gi ikke opp - Klem fra gravide Camilla
Løvetann81 Skrevet 1. mai 2013 #7 Skrevet 1. mai 2013 Gratulerer så mye:-) Slike historier gir håp til oss andre som også har vært i gamet lenge uten å teste positivt!
camilla136 Skrevet 1. mai 2013 Forfatter #9 Skrevet 1. mai 2013 Tusen takk alle sammen, svever på en rosa sky og håper på at spiren sitter til nyttår :-)
Stjernemagnolia Skrevet 1. mai 2013 #11 Skrevet 1. mai 2013 Hipp, hipp hurra for deg og graviditeten. Fantastisk å høre slike solskinnshistorier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå