Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

jeg har vær ganske heldig og bare hatt mer eller mindre små anfall med kvalme. joda....har vært litt ille noen få ganger.

Men så slapp det ganske bra en stund, og har kommet for fullt igjen den siste uka..... har vært verre enn noen gang....10+3 i dag og håper inderlig at det gir seg snart....helt forferdelig.

Har ikke vært ett sekund kvalm. Har tenkt det samme som deg HH80, skulle ønske jeg var kvalm (har hatt en MA også). Nå i uke 12, etter å ha sett liv og leven på UL, er jeg bare glad. Ikke vær bekymret, det er veldig mange som ikke er kvalme og alle svangerskap er ulike vet du.

Var aldri kvalm med nr 1, med nr to kom det rundt uke 6 og nå kom det rundt uke 6.

Er så kvalm at jeg ikke klarer å konsentrere meg om jobben i det hele tatt, sitter bare å soser her inne! :(

Må vel springe på toalettet igjen da å "lette litt på trykket"... :wacko:

Uke 11+5, ikke vært kvalm men svimmel/uvel, særlig om morgen er det greit med en rolig start. Gitt seg nå, mer energi. Her har jeg kjent det mest i forhold til strekking i sidene og vondt i livmor/nedre mage region. Heldigvis sluppet unna med mer enn en magekrampe, sendte meg rett i bakken. Det var lille knøtte sin måte å si at no må mamma ta en graviditetstest

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...