Gå til innhold

Plutselig problemer med sovinga :(

Anbefalte innlegg

Lillegutt har stort sett hatt fine soverutiner. Sovner i syv tiden, våkner og spiser i elleve tiden og sover til fem-seks, mat igjen, og sover et par timer til.

Men de siste dagene har han våknet i ti tiden, og våkner ca hver annen time etter det.

Snakket med helsesøster om det idag, men hun kunne ikke gi no særlig til svar...

Så, har noen vært borti noe av det samme eller som vet ?

Han er 3 måneder nå( om det har noe å si.. )

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144043678-plutselig-problemer-med-sovinga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme problem her... men han er 6 1/2 mnd. Våkner hver 2 time på natta og gjerne våkne helt ved fire-fem tiden fordi han må bæsje! Hvorfor kan han ikke sove minst 4-5 timer i strekk??? Gir han grøt morgen og kveld... men han vil ikke ha så mye mer mat.... tror ikke det er fordi han er sulten heller.... blir sprø snart!

Annonse

Vi fikk nytt søvnmønster rundt 4 mnd, ustabil søvn, altså jeg vet aldri hvordan natten hennes er mer :) alt fra natten gjennom til å våkne 4 ganger pr. Natt :( sånn har det vært i to uker...

Samme her:-/ Begynte for en måned siden, da hun var 3,5 mnd.

Sånn som natt til i går sov hun fra 1930-06, mens i natt våknet hun kl 23, 0130, 0230, 0430 og så 06 da vi stod opp. Hun er ikke våken lenge av gangen, men jeg får jo ikke sove igjen sånn umiddelbart. Særlig ikke når hun styrer fælt i sengen. Gah.

Det positive her er imidlertid at dagsovingen på samme tid har blitt veldig mye bedre!:)

Det ser ut til at vi opplever mye av det samme her gitt!

Hvis bare noen kan si eksakt NÅR det bllir bedre!

Det hadde gjort det såååå mye lettere "å holde ut".

Det er slitsomt når barnet ikke sover godt, hverken på dag eller natt... Man får aldri tid til å sove selv og husarbeid/matlaging kan man bare glemme. Jeg føler jeg har mistet så mye tid med min eldste (3år) og i tillegg føler jeg at fordi jeg springer smukkemaraton på dagen så må husarbeidet gjøres når hun er våken og jeg egentlig burde lekt med henne. Så konklusjonen er at jeg føler ikke jeg har kvalitetstid med noen av barna mine. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...