Gå til innhold

da settes jeg i gang om kun få dager!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på sykehuset for vekstkontroll i går, og legen skulle diskutere med kollegaer om og når jeg skulle settes i gang. Fikk vite idag at førstkommende mandag er den store dagen. Må si jeg ble ganske paff, trodde jeg måtte krangle mye mer for å få igangsetting, men den gang ei. Føles godt, men samtidig veldig rart å vite hvilken dag det skal skje..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, kan tenke meg det var en liten overraskelse ja :-)

Hvor langt er du på vei? Er det pga stort barn du skal settes igang eller er det lite?

Skrevet

Spennende. :-) blir nok en rar uke for deg tenker jeg.. :-)

Jeg fikk vite noen dager før sist gang at jeg skulle ha planlagt keisersnitt, det ble iallefall en merkelig uke for meg.. Rart når man vet akkurat hvilken dag det skal skje....

Lykke til. :-)

Skrevet

Pga stort barn ja.. blir vel ca 16 dager før termin. Ble så paff, men legen har jo et poeng i det hun sier; er jo ikke noe poeng i å sette meg i gang noen dager før termin for å spare meg for noen få gram..

Skrevet

Oi, så spennende! Hvor stor er babyen estimert til? Og hvilket sykehus er dette?

Skrevet

Denne babyen er estimert til å være bare 15% større, men de tok så grundig feil sist gang. De mente jenta vår skulle være opptil 4, 5 kg to uker over termin, mens hun var 5, 2 kg 8 dager FØR termin.. dette er en gutt i tillegg. Sykehus i nordland

Skrevet

Masse lykke til :) Gleder meg til å høre om din fødselshistorie! Hipp hurra for alle mai babyen :D

Skrevet

Takk takk. Nervepirrende må jeg si. Plutselig fikk jeg så mye å gjøre, jeg som hele tiden har hatt så god tid;) gruer meg litt da jeg aldri har blitt satt igang før, men det er jo tredje barnet, så det burde gå fint tenker jeg

Skrevet

Ingenting å grue seg til, igangsetting er helt ok :) Går sikkert helt fint :D

Skrevet

Takk takk. Nervepirrende må jeg si. Plutselig fikk jeg så mye å gjøre, jeg som hele tiden har hatt så god tid;) gruer meg litt da jeg aldri har blitt satt igang før, men det er jo tredje barnet, så det burde gå fint tenker jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...