Gå til innhold

Hvordan er journalsamtalen og undersøkelsen på Ivf-klinikken Oslo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg husker vår forsamtale der som hyggelig :) Husker ikke detaljene i hva vi snakket om, men det var vel mest gjennomgang av de skjemaene dere vel allerede har sendt inn, og informasjon fra dem om hvilke planer de har for dere og hva som skal skje. Undersøkelsen er raskt unnagjort, på meg sjekket de bare at alt var ok med livmor og eggstokker med ultralyd (innvendig), og og tok en celleprøve siden det var lenge siden jeg hadde gjort det.

Blodprøvene hadde jeg tatt på forhånd hos Furst, fikk tilsendt rekvisisjonen fra klinikken en stund før timen. De tar ingen blodprøver på klinikken.

Lykke til på IVF-klinikken, jeg har veldig gode erfaringer derfra! :)

Det er veldig greit å sette seg inn i informasjonen dere har fått tilsendt, og gjerne skrive ned ting dere lurer på. Det gjorde i alle fall vi, og det følte vi var lurt. Får masse info under første samtale, og undersøkelsen er, som AIK sier, fort gjort. Hadde tatt alle prøver på forhånd, regner med dere fikk/ får tilsendt rekvisisjoner sammen med infoskriv. Er bare hyggelig å være der, altså :)

vi fikk infoskriv i dag med blodprøverekvisisjoner. Der ser jeg at blodprøvene må tas en av de første dagene i menstruasjonssyklus. Dumt vi ikke visste det liiitt før da, er på dag 9 nå. Jeg håper vi rekker et forsøk i juni selvom jeg må vente til neste mens med å ta de prøvene.

det gikk litt fort, men saken er at vi har time til journalskriving/samtale allerede på mandag og info og blodprøveskjema kom først i dag. Siden det er stengt i juli og vi er borte i august hadde jeg håper inderlig at vi kunne fått til en inseminasjon i juni. Men så fort går det sikkert ikke.....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...