Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde uttak på riksen idag og hatt så syykt vondt i timene etterpå.. Nå har det endelig hjulpet litt.. Men det ble "bare" 5 egg da. Utrolig spent på å ringe imorgen og høre hvordan det går. Livredd for at de ikke skal overleve :( ville bare dele med dere.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper smertene gir seg snart og at flere egg blir befruktet:-) Krysser fingrene for deg! Skal ha uttak på Riksen torsdag, og gruer meg litt nå kjenner jeg:-/

Skrevet

krysser kroppsdeler for deg!!!

gruer meg til jeg skal vente for å få vite om eggene har overlevd. tida må gå utrolig sakte. men, da gjelder det å holde seg okkupert med noe. dumt du har vondt, men bra det har blitt bedre. du får prøve å få tak i noen filmer eller no, sånn at tida går raskt og kanskje du får litt distraksjon fra det som er igjen av smerter.

lykke til!!

Skrevet

Ja, det gjør vondt når bedøvelsen går ut, men drømmer du om å føde så er dette ingenting!!!

Jeg tok ut "bare" 6 egg, men det holdt. Er i dag lykkelig mamma til en gutt.

Lykke til, og prøv å ikke stress deg selv med negative tanker.

Skrevet

Har et barn fra tidligere og må si smerten var like ille som de første riene. Ble også litt overrasket siden jeg har hatt et uttak før og det var ikke vondt. Vi prøver å tenke positivt og håper det var kvalitetsegg som ble hentet ut idag :)

Skrevet

5 egg er da supert :) ! Du har nå sjanser til å nå drømmen din om en liten baby, trenger bare ett gullegg! Vi får håpe på god befruktningsrate og utvikling videre så klinikken får satt inn embryo.

Etter et uttak kan det gjøre mer eller mindre vondt. Min erfaring er at det er mest vondt den første dagen og evt den påfølgende. Ta paracet og unn deg hvile på sofaen eller hvor du nå kan slappe av. Det går over.

Telefonen til klinikken dagen derpå er nervepirrende. Føles som å få dommen og du sitter i andre enden og kan ikke gjøre eller si noe som kan endre utfallet.

Masse lykke til videre

Skrevet

Tusen takk for alle svar, det er godt å få luftet hodet litt her inne :) 25 min til vi kan ringe sykehuset! Jeg er så nervøs så mannen får den jobben mens jeg venter utenfor hørevidde :/

Skrevet

4 av 5 egg var befruktet og så bra ut :) nå er vi så glade og lettet :) innsett imorgen så får bare håpe alt fortsatt er bra da! Noen som vet om det stort sett går bra til innsett når de er befruktet og ser bra ut?

Skrevet

Gratulere! Det kan nok noen falle fra igjen (dei kan stoppe å dele seg osv), men ut av 4 blir nok noen til innsettet, du trenger ikke å bekymre deg over det! ;) Lykke til i morga!

Skrevet

Så flott da med 4 av 5 befruktet, gratulerer! Blir innsett på deg i morgen om det er fire stk som så bra ut i dag. (Sist jeg hadde fire stk på dag en var det tre igjen dagen for innsett)

Lykke til medinnsett av stjerneskudd i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...