MaiBaby13 Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 ... Tilbake:( slitsomt. Uke 35+4. Noen andre? Prøver saltvann, legen fraråder andre legemidler og jeg er kritisk selv
Liljekonvall<3 Skrevet 30. april 2013 #2 Skrevet 30. april 2013 Jeg er i uke 32 og har vært potte tett hele tiden. Jeg får også veldig lett bihulebetennelse når jeg går gravid, noe som heller ikke er heldig. Saltvann har, som du sier, ingen effekt. Legen har gitt meg klarsignal til å bruke nesespray, men da Rhinox siden denne typen ikke går over til barnet. Jeg bruker det kun når jeg må, og stort sett holder det med rett før jeg legger meg. Jeg brukte det hver dag under sist svangerskap også, og dagen etter fødsel hadde jeg ikke behov lenger..
Gjest Trulte med to små Skrevet 30. april 2013 #3 Skrevet 30. april 2013 Jeg er i uke 29+6 og bruker nesespray flere ganger hver dag. Jeg brukte saltvann, men ble tettere og måtte bare begynne med nesespray. Fikk rett og slett angst av å være så tett i nesen og da måtte jeg velge mellom to onder. Grusomt er det og vet jeg har oversteget den grensen på 10 dager for leeenge siden, men... Håper det gir seg når babyen er født!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå