Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Da har jeg åpnet for anonym posting i en rekke forum. Håper dette kan bidra til mer aktivitet i de ulike forumene, noe som er blitt etterlyst.

Har ikke rukket over alle, så om det er spesielle forum du ser ikke har anonymknapp, skriv gjerne i kommentarfeltet. Så åpner jeg opp.

PS. Skravle og krangle har jeg holdt meg unna. Der må du fortsatt skrive under nick.

:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144043524-%C3%A5pnet-for-anonym/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

For meg spiller det egentlig ingen rolle. Jeg er mest på trimesterforumene og august/septemberklubben.

Har bare ikke sett anonymknappen noe annet sted heller, og lurte på om det var hos meg det ikke syns.

Egentlig ikke sikker på hvorfor jeg er anonym nå heller :D

Anonym poster: b60d8fe4ba2770c30dad23998c23f8f1

Annonse

• 1 måned senere...

Jeg skulle veldig gjerne kunnet være anonym på 1.trimestet. Etter at det endte i MA sist vil jeg helst ikke at noen jeg kjenner skal vite at jeg er gravid igjen før jeg er mer sikker på at det går bra.

Anonymous poster hash: 80068...444

Jeg misliker virkelig at det er åpnet for anonyme innlegg så mange steder, som f.eks i trimestergruppene. Jeg syns hele stemningen farges av man kan være anonym, og slettes ikke positivt. Selv om de fleste oppfører seg uansett, men det bærer preg av mer krangling og ufin kommunikasjon. Behold anonym forum og kranglegruppa og krev nick i de andre....

Jeg misliker virkelig at det er åpnet for anonyme innlegg så mange steder, som f.eks i trimestergruppene. Jeg syns hele stemningen farges av man kan være anonym, og slettes ikke positivt. Selv om de fleste oppfører seg uansett, men det bærer preg av mer krangling og ufin kommunikasjon. Behold anonym forum og kranglegruppa og krev nick i de andre....

Jeg er enig ang 3. trimester!

Kjedelig at folk kaster seg over muligheten til å være ufine bare pga anonymknappen.

Annonse

Jeg forstår at det kan virke litt dumt, men jeg prøver å få opp litt aktivitet her. Vi ser at det meste av aktiviteten gikk inn i anonymforumet etter at vi stengte for anonymposting i de andre forumene. 

Jeg håper vi kan få tilbake aktiviteten i andre forum, derfor åpnet jeg.

Men da skal jeg ha et ekstra øye i 3. trimester, og prøve å luke bort ufine kommentarer.

Fint at dere sier i fra, så skal moderatorene og jeg være ekstra påpasselig her.

• 2 uker senere...

Jeg forstår at det kan virke litt dumt, men jeg prøver å få opp litt aktivitet her. Vi ser at det meste av aktiviteten gikk inn i anonymforumet etter at vi stengte for anonymposting i de andre forumene. 

Jeg håper vi kan få tilbake aktiviteten i andre forum, derfor åpnet jeg.

Men da skal jeg ha et ekstra øye i 3. trimester, og prøve å luke bort ufine kommentarer.

Fint at dere sier i fra, så skal moderatorene og jeg være ekstra påpasselig her.

Aktiviteten i tredje trimester er jo i aller hlyeste grad tilstede. Jeg må si at jeg ikke heller liker at der ble åpnet for anonym der inne. Er enig med Kenga i at hele forumet ble farga av at det ble åpnet.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...