Evigoptimisten Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 Har tatt progynova og utrogestan. Holder til på Ullevål, og håper vi rekker og at de har plass til nytt forsøk før feriestengt
camilla136 Skrevet 30. april 2013 #2 Skrevet 30. april 2013 Du må vente til tredje mens. Spurte sist jeg var der da jeg fikk satt inn fryseegg den 17.4...
Evigoptimisten Skrevet 30. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2013 Er det sant? Jaja, da er det bare til å belage seg på lang pause.. Hvordan har det gått med deg?
camilla136 Skrevet 30. april 2013 #4 Skrevet 30. april 2013 Ja dessverre... har testdag i morgen så jeg krysser fingerne for at det er vår tur snart, hvis ikke blir det august med nytt fersk. Går også på progynova og utrogestan og denne gangen har jeg ikke noe symptomer til noe, verken mens eller graviditet så vanskelig å gjette. Synd det ikke klaffet for dere, fikk du mens på prog og utrogestan?
Hubro :) Skrevet 30. april 2013 #5 Skrevet 30. april 2013 Jeg har ikke hatt noen pause mellom mine fryseforsøk. Fikk mens etter negativt forsøk og så fikk jeg starte på nytt forsøk allerede neste mens. Holder til i Tromsø og har hørt at alle klinikkene har forskjellige prosedyrer på alt. Jeg hadde negativt fryseforsøk nå i mars og allerede nå skal jeg i gang med nytt ferskforsøk. Da har jeg gått på hormoner så og si kontinuerlig siden i januar 2011. Har ikke vært snakk i å hoppe over verken to eller tre menstruasjoner.
camilla136 Skrevet 30. april 2013 #6 Skrevet 30. april 2013 Så heldig du er Hubro! Vi som holder til på Ullevål er under strengt regime spør du meg. Ikke noe rom for noe annet enn akkurat det legene bestemmer seg for og der ser det ut som at alle dras under en kam.. Lykke til med ditt nye forsøk :-)
Evigoptimisten Skrevet 30. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 30. april 2013 Da krysser jeg fingrene for deg Camilla136. Jeg har testdag torsdag, men har hatt dårlig følelse siden lørdag. To dager meg negative tester nå, så vet at løpet er kjørt. Ja, de er ganske strenge på Ullevål. Synes månedene flyr avgårde, og august føles som en evighet. Kanskje kroppen har godt av en pause fra hormoner. Bare nyte sommeren og ikke forholde seg til sykluser og datoer...Ta en time-out!! Er skikkelig i kjelleren idag, ligger hjemme og gråter og synes livet er forferdelig urettferdig. Den time-outen kjenner jeg friste nå Gi meg et normalt liv igjen.. Krysser alt for dere begge
all i want is u Skrevet 30. april 2013 #8 Skrevet 30. april 2013 lykke til til dere alle! trist evigoptimisten at du "vet" at løpet er kjørt. forhåååpentlig tar du feil!! og jeg kan si av egen erfaring at en time-out gjør veldig godt, skulle det ende i det...
Løvetann81 Skrevet 1. mai 2013 #9 Skrevet 1. mai 2013 Så synd om det ikke går veien Evigoptimisten! Jeg hadde jo negativt fryseforsøk i Mars og skal i gang igjen nå i Mai/Juni. Hadde fått startet på denne syklusen dersom det ikke hadde vært fullt,- altså første mens etter negativt forsøk. Dette er på Riksen, men jeg tror at Ullevål og Riksen praktiserer relativt likt:-)
Stjernemagnolia Skrevet 1. mai 2013 #10 Skrevet 1. mai 2013 Det er ingen medisinsk grunn til å vente en syklus eller to svarte Svend Lindenberg ved Copenhagen Fertility Center. De offentlige klinikkene må ta andre hensyn enn private klinikker av effektiviseringshensyn fordi de har mange pasienter som skal til behandling i samme tidsperiode. Det er opptil den enkelte klinikk å lage regler og ventelister for å få flest mulig pasienter til å passe inn i deres system.
Stjernemagnolia Skrevet 2. mai 2013 #11 Skrevet 2. mai 2013 Når man går fra et forsøk til et annet uten pause måned blir det ultralyd scanning på 3 stimuleringsdag. Dette gjøres for å sjekke om det er cyster eller annet som som kan innvirke på hormonstimuleringen. Jeg er ved privat klinikk og har flere ganger hoppet fra ett forsøk til ett annet. Har respondert på stimulering som forventet. Det er også ett psykologisk aspekt som du bør ta hensyn til. Orker du å gå igjennom ett nytt forsøk så tett på ett annet negativt forsøk?
Evigoptimisten Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #12 Skrevet 2. mai 2013 Negativ test i dag også. Kuttet medisinene! Er det slik at mensen ikke kommer før vi stopper på medisiner ved fryseforsøk? Jeg innstiller meg på at det blir neste forsøk i august. Skal ringe Ullevål i morgen. Tror kroppen har godt av en pause nå, samtidig som det føles som en evighet til august. Prøve å nyte sommeren så godt som mulig. Masse lykke til Løvetann, håper den sitter denne gang Takk for svar fra dere andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå