Gå til innhold

Nedtrapping av minifom eller bare kutte rett ut?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min dotter fick det tills hon var ca 4,5 mnd. Jag slutade först på natten och när det gått ca en vecka utan någon magont på dagen så slutade jag helt att ge henne det.

Att jag slutade på natten först var för att jag tänkte att om hon fick ont i magen igen så var det "bättre" att få det på dagen. Så fick hon iaf sova på natten.

Min dotter fick det tills hon var ca 4,5 mnd. Jag slutade först på natten och när det gått ca en vecka utan någon magont på dagen så slutade jag helt att ge henne det.

Att jag slutade på natten först var för att jag tänkte att om hon fick ont i magen igen så var det "bättre" att få det på dagen. Så fick hon iaf sova på natten.

Jeg tenker motsatt jeg da.

Hvis jeg gir henne på natten og til kvelden kanskje så får hun iallefall ikke vondt på natten og sover godt da. På dagen kan jeg jobbe litt mer med henne for å få henne til å rape. Høres dette fornuftig ut?

I alla fall hos min dotter så tog det några timmar innan magontet kom efter att jag slutat ge droppar så det var därför jag slutade på natten först. Men testa dig fram. :) att sluta gradvis tror jag nog är det bästa i alla fall. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...