Gå til innhold

da har jeg født :)

Anbefalte innlegg

Kvart over elleve i går kveld hadde jeg lagt meg, så kjente jeg noe som var på tur ut..nesten som en ballong. Så ble det bløtt... samboeren lå på siden av meg og jeg sier halvkvalt...troooor du må ringe mammaen din...vannet gikk... gjett om han ble overraska :P kødder du sa han...neeeei, selvfølgelig gjør jeg ikke det.

Mor hans kom og jeg ble sendt i sykebil siden hodet ikke var festa.

Halv fem lå jeg bare å grein i senga på sykehuset, men riene var ikke tette.

Ble sjekka og hadde 7 cm.. halv fem fikk jeg fødestue og 25 min etter på og to pressrier (fra helvete) var jenta født :)

Jordmor rakk nesten ikke ta på hansker..

Lille jenta kom 5 uker før og var 2060 gr og 43 cm :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144043446-da-har-jeg-f%C3%B8dt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer så masse! :D så spennende. Jeg venter også på nr.3, det er 7 uker til termin. Jeg venter liksom det skal skje snart, har så kraftige Kynnere. Har på følelsen han kommer før :) må lille jenten din ligge i kuvøse eller noe siden hun er så liten?

Har du født før termin tidligere også?

:)))

Gratulerer så masse! :D så spennende. Jeg venter også på nr.3, det er 7 uker til termin. Jeg venter liksom det skal skje snart, har så kraftige Kynnere. Har på følelsen han kommer før :) må lille jenten din ligge i kuvøse eller noe siden hun er så liten?

Har du født før termin tidligere også?

:)))

Nei, hun slapp kuvøse :) heldigvis :) er bare spisetreninga som må tas opp :)

Fikk første 6 uker før termin og andre 11 dager før..og nå 5 uker før :) alle lile kjappe :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...