skjotta Skrevet 30. april 2013 #26 Skrevet 30. april 2013 Synes sånne som HI er slitsomme. Legger ut en halvkvedet vise og følger opp med "det var ingenting". Tipper du legger ut sånne statuser på FB også, så folk skal spørre "huffda, hva er det", så du kan svare "ingenting". Den dagen du trenger noen er alle gått lei. jeg HATER vaguebooking!!!! og det er jo det dette er "jeg synes det er forferdelig at folk gjør sånn!!!! -nei, jeg vil ikke si hva de gjør...."
Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #27 Skrevet 30. april 2013 Ja hva er det som er så vanskelig å forstå med det som HI skriver??? Skal hun forklare og gå i detaljer da eller?? Det er så enkelt som at det er mange vanskelige mennesker, og grunnen hvorfor er jo ikke enkelt å vite!! Men at det er lite kvinnelige psykopater er en MYTE. Kvinner er ikke så synlige på den fronten, man må være våken og kan man nok om psykopater, er det noe enklere å kjenne igjen signalene. Og da er det snakk om avvik i personligheten, mange former for psykopati. Anonym poster: 4d7af52fe4d23716b6de15950d59dd93
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. april 2013 #28 Skrevet 30. april 2013 Det er litt komisk å lese enkelte av svarene her. Man antar at HI er navlebeskuende, at hun er høy på pæra, at hun innbiller seg ting. Hun skal ikke komme her og tro at hun er noe. Men hva om hun har rett? Svarene hun får her viser jo at det finnes ganske mange hespetre der ute. Anonym poster: 412e1a47e8c86b98682aaf4379e1d0fa Men hvorfor lage et innlegg om noe du ikke vil si? Hva er poenget?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #29 Skrevet 30. april 2013 Søstera mi lurte på om jeg var misunnelig på henne? Nei, verken var eller er det. Anonym poster: 5b49a912d8c54ce2d234905f7032295e
Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #30 Skrevet 30. april 2013 Det er litt komisk å lese enkelte av svarene her. Man antar at HI er navlebeskuende, at hun er høy på pæra, at hun innbiller seg ting. Hun skal ikke komme her og tro at hun er noe. Men hva om hun har rett? Svarene hun får her viser jo at det finnes ganske mange hespetre der ute. Anonym poster: 412e1a47e8c86b98682aaf4379e1d0fa Men hvorfor lage et innlegg om noe du ikke vil si? Hva er poenget? Det kan jeg være helt enig med deg i, men det er jo ikke det de fleste svarene går på. De går på at hun tror hun er noe, hvilket man jo ikke har noe grunnlag for å si. Anonym poster: 412e1a47e8c86b98682aaf4379e1d0fa
Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #31 Skrevet 30. april 2013 Det er litt komisk å lese enkelte av svarene her. Man antar at HI er navlebeskuende, at hun er høy på pæra, at hun innbiller seg ting. Hun skal ikke komme her og tro at hun er noe. Men hva om hun har rett? Svarene hun får her viser jo at det finnes ganske mange hespetre der ute. Anonym poster: 412e1a47e8c86b98682aaf4379e1d0fa Men hvorfor lage et innlegg om noe du ikke vil si? Hva er poenget? Poenget hennes er vel å få luftet det, det stod jo det svart på hvitt. Hvorfor har du behov for å vite mer? Sakens kjerne står i innlegget til hi. Anonym poster: 4d7af52fe4d23716b6de15950d59dd93
skjotta Skrevet 30. april 2013 #32 Skrevet 30. april 2013 Ja hva er det som er så vanskelig å forstå med det som HI skriver??? Skal hun forklare og gå i detaljer da eller?? Det er så enkelt som at det er mange vanskelige mennesker, og grunnen hvorfor er jo ikke enkelt å vite!! Men at det er lite kvinnelige psykopater er en MYTE. Kvinner er ikke så synlige på den fronten, man må være våken og kan man nok om psykopater, er det noe enklere å kjenne igjen signalene. Og da er det snakk om avvik i personligheten, mange former for psykopati. Anonym poster: 4d7af52fe4d23716b6de15950d59dd93 ja... og alle formene for psykopati er ganske mer alvorlige enn å "være så misunnelige på meg" kjennetegn for psykopati er mangel på følelse... misunnelse er en følelse. psykopat er en meget alvorlig diagnose å slenge rundt seg på ett nettforum der du baserer hele din antakelse på ett relativt vagt innlegg.... lurer på om noen her inne har hørt om "catfishing" noen gang?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. april 2013 #33 Skrevet 30. april 2013 Ja hva er det som er så vanskelig å forstå med det som HI skriver??? Skal hun forklare og gå i detaljer da eller?? Det er så enkelt som at det er mange vanskelige mennesker, og grunnen hvorfor er jo ikke enkelt å vite!! Men at det er lite kvinnelige psykopater er en MYTE. Kvinner er ikke så synlige på den fronten, man må være våken og kan man nok om psykopater, er det noe enklere å kjenne igjen signalene. Og da er det snakk om avvik i personligheten, mange former for psykopati. Anonym poster: 4d7af52fe4d23716b6de15950d59dd93 ja... og alle formene for psykopati er ganske mer alvorlige enn å "være så misunnelige på meg" kjennetegn for psykopati er mangel på følelse... misunnelse er en følelse. psykopat er en meget alvorlig diagnose å slenge rundt seg på ett nettforum der du baserer hele din antakelse på ett relativt vagt innlegg.... lurer på om noen her inne har hørt om "catfishing" noen gang? Det er ikke mange kvinner som er psykopater. Kvinner diagnostiseres i større grad som borderline.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #34 Skrevet 30. april 2013 Noen mennesker er bare stusslige stakkars..... Et eksempel er denne tråden og dets innhold. Tragisk...... :s Anonym poster: 5f0350d48e4d480140a95d99e89431ff
Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #35 Skrevet 30. april 2013 Ja hva er det som er så vanskelig å forstå med det som HI skriver??? Skal hun forklare og gå i detaljer da eller?? Det er så enkelt som at det er mange vanskelige mennesker, og grunnen hvorfor er jo ikke enkelt å vite!! Men at det er lite kvinnelige psykopater er en MYTE. Kvinner er ikke så synlige på den fronten, man må være våken og kan man nok om psykopater, er det noe enklere å kjenne igjen signalene. Og da er det snakk om avvik i personligheten, mange former for psykopati. Anonym poster: 4d7af52fe4d23716b6de15950d59dd93 ja... og alle formene for psykopati er ganske mer alvorlige enn å "være så misunnelige på meg" kjennetegn for psykopati er mangel på følelse... misunnelse er en følelse. psykopat er en meget alvorlig diagnose å slenge rundt seg på ett nettforum der du baserer hele din antakelse på ett relativt vagt innlegg.... lurer på om noen her inne har hørt om "catfishing" noen gang? Psykopater har kun følelser for seg selv, og kan også i stor grad etterlikne følelser og gjenkjenne dem. Jeg har da ikke kalt noen her eller i HIs innlegg for psykopat, men jeg vet at noen av de menneskene som er vanskelige å omgås kan ha psykopatiske trekk. Kvinner skjuler det mer enn det menn gjør, blant annet. Anonym poster: 4d7af52fe4d23716b6de15950d59dd93
Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #36 Skrevet 30. april 2013 Mulig jeg er veldig blåøyd og naiv. Mulig jeg har vært veldig heldig. Men jeg kjenner ytterst få slike mennesker. Eller er det sånn at "på seg selv kjenner man andre?" Anonym poster: edb7f32b897454d21ada3c9500266292
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 30. april 2013 #37 Skrevet 30. april 2013 Synes sånne som HI er slitsomme. Legger ut en halvkvedet vise og følger opp med "det var ingenting". Tipper du legger ut sånne statuser på FB også, så folk skal spørre "huffda, hva er det", så du kan svare "ingenting". Den dagen du trenger noen er alle gått lei. Hadde tenkt å lage et ganske likt innlegg. Blir tussete av det både i hverdag, facebook, meldinger, forum og ellers rundt omkring hvor tusseskapen oppstår Hva er poenget med å gnåle, bare for å deretter be folk passe sine egne saker?
Gjest yrild Skrevet 30. april 2013 #38 Skrevet 30. april 2013 Jeg kjenner faktisk veldig få mennesker som er spesielt misunnelige og ingen som er slemme. Hverken menn eller kvinner. Hvor finner du dem og hva er det du er eller gjør som gjør at du får så mye negativitet mot deg? Selv unner jeg mennesker rundt meg å ha det bra, gjøre karriere, være lykkelige, være pene etc ect. Misunnelsen bunner jo som oftest i då®lig selvtillit. Så de som evt er baksnakkende og misunnelige er små og misunnelige mennesker.
Gjest sug lut Skrevet 30. april 2013 #39 Skrevet 30. april 2013 "Jeg har mange som er glad i meg og gode venner". Men likevel insisterer du på at noen, noen der ute, noen damer, greier å ødelegge - formørke? - livet ditt bare ved å være misunnelige. Det er nok du som er en smule ute av vater her. Det er svært få forunt å bli ment tilnærmelsesvis så mye som som de tror selv, folk har jevnt over nok med sitt.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #40 Skrevet 30. april 2013 HI her... Interessant lesning. Vel, jeg kommer ikke til å legge ut om hvor fantastisk jeg er og hvor slemme alle som ikke hyller meg er. Jeg vet godt at alle ikke kan like alle. Til en viss grad. Jeg vet jeg opplever urettferdighet og den verste behandlingen kommer fra folk som later som de er glad i meg. Noe mer kommer jeg ikke til å si. Jeg har hengt nok på dette forumet til å vite at min historie hadde blitt totalt forvridd. Jeg tryglet ikke om støtte heller. Jeg trengte en utblåsning. Og jeg ble glad for alle innleggene som reflekterte forståelse Tråden viser også at flere har opplevd det samme. Og det er trist. Men av og til hjelper det bare å lese at man ikke er den eneste som opplever det slik. Anonym poster: d930f4b24298c32d85c06fbcf714adf1
Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #42 Skrevet 30. april 2013 Om du hadde skrevet at du hadde møtt et menneske som var sk\lik du beskriver kunne jeg trodd deg, men om du møter veldig mange som du oppfatter som misunnlige og som du tror er ute etter å ødlegge for deg, tror jeg du er paranoid. Litt baksnakking er nok ikke så uvanlig, men det ligger sjeldent noe vondt i det. Anonym poster: 29297d397620f6ad8850db3e30241299
Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #43 Skrevet 30. april 2013 "Jeg har mange som er glad i meg og gode venner". Men likevel insisterer du på at noen, noen der ute, noen damer, greier å ødelegge - formørke? - livet ditt bare ved å være misunnelige. Det er nok du som er en smule ute av vater her. Det er svært få forunt å bli ment tilnærmelsesvis så mye som som de tror selv, folk har jevnt over nok med sitt. Der bommer du. Folk hadde sannelig "nok ned sitt" når Tone ble singel eller? Svært mange,spesielt kvinner kan aldri få nok av noe. Sladder og løgn er dop for enkelte. Anonym poster: 936d4450a785a18fd71e5a75c09cb2ec
Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #44 Skrevet 30. april 2013 "Jeg har mange som er glad i meg og gode venner". Men likevel insisterer du på at noen, noen der ute, noen damer, greier å ødelegge - formørke? - livet ditt bare ved å være misunnelige. Det er nok du som er en smule ute av vater her. Det er svært få forunt å bli ment tilnærmelsesvis så mye som som de tror selv, folk har jevnt over nok med sitt. Der bommer du. Folk hadde sannelig "nok ned sitt" når Tone ble singel eller? Svært mange,spesielt kvinner kan aldri få nok av noe. Sladder og løgn er dop for enkelte. Anonym poster: 936d4450a785a18fd71e5a75c09cb2ec De færreste av oss er kjendis, men enkelte tror de er verdens navle. Anonym poster: 0488b79ed9792d9e8cfb5b605a8ea386
Sjokoladefantomet Skrevet 30. april 2013 #45 Skrevet 30. april 2013 De som ikke forstår hva hi snakker om er enkelt og greit ikke pen nok til å forstå.
Gjest sug lut Skrevet 30. april 2013 #46 Skrevet 30. april 2013 "Jeg har mange som er glad i meg og gode venner". Men likevel insisterer du på at noen, noen der ute, noen damer, greier å ødelegge - formørke? - livet ditt bare ved å være misunnelige. Det er nok du som er en smule ute av vater her. Det er svært få forunt å bli ment tilnærmelsesvis så mye som som de tror selv, folk har jevnt over nok med sitt. Der bommer du. Folk hadde sannelig "nok ned sitt" når Tone ble singel eller? Svært mange,spesielt kvinner kan aldri få nok av noe. Sladder og løgn er dop for enkelte. Anonym poster: 936d4450a785a18fd71e5a75c09cb2ec Det er lurt å skille snørr og barter.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #47 Skrevet 30. april 2013 Å, hadde glemt hvor rød klut slike tråder er. *henter popcorn* Anonym poster: 936d4450a785a18fd71e5a75c09cb2ec
Gjest yrild Skrevet 30. april 2013 #48 Skrevet 30. april 2013 Buhuuu er jeg iihhhiiikke pehehehn nok ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #49 Skrevet 30. april 2013 Kjære HI, takk for innlegget ditt! Jeg kjenner meg så godt igjen. Skulle gjerne ha snakket med deg. Jeg har ikke mer kontakt med familien jeg vokste opp i på grunn av sjalusi og sladder. Jeg kan ikke ha mennesker rundt meg som ikke ønsker meg og min sønn vel. Anonym poster: efd38657a825df4e41768b84d55a2560
Anonym bruker Skrevet 30. april 2013 #50 Skrevet 30. april 2013 Selv har jeg desverre noen slike i min klasse! (Høyskole) Et par stykker som absolutt ikke ønsker andre godt, fordi de selv har det forferdelig. Jeg snakker om voksne alenemødre som har det dårlig økonomisk / begrenset muligheter. Jeg har selv et stort nettverk og greit med penger, slik at jeg har mulighet til å reise og gjøre det jeg vil. Dermed har de misunnelige gjort seg opp en mening om meg og at jeg reiser når det passer. ;-) Sjalusi, sjalusi, sjalusi!! Hev deg over det. Anonym poster: 4ef9b224b11b99fe8628a0c4f9e42d92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå