Gå til innhold

Misunnelse fra andre damer formørket livet mitt. Jeg er så lei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få det ut. Jeg har mange som er glad i meg og gode venner. Men du verden det er mange kvinner der ute som er slemme og misunnelige.

Anonym poster: d930f4b24298c32d85c06fbcf714adf1

Gjest sug lut
Skrevet

Hvorfor tror du det? Og hvorfor går det du tror så inn på deg? En liten smule navlefokusert?

Skrevet

Hvorfor tror du det? Og hvorfor går det du tror så inn på deg? En liten smule navlefokusert?

Niks. Finnes ikke navlefokusert. Og jeg har lest mange tråder om slike temaer her. Og da kommer det alltid mange svar på at det ofte er en grunn til at folk reagerer. Og av andre grunner enn det man tror. Fordi de kjenner nemlig mange som er aldeles fantastisk på alle måter og ingen er misunnelige på de *blunke blunke*

Jeg skal ikke brette ut noe om meg og livet mitt her. Men en ting kan jeg si og det er at jeg er snill mot alle og ønsker alle godt. Jeg baksnakkelser ikke og gjør alt for ikke å såre noen. Derfor synes jeg det er trist å bli møtt av det jeg kaller mindre fine sider hos en del etter å svelget kameler i årevis så jeg gulper hårballer! Sukk..

Hi

Skrevet

Niks. Finnes ikke navlefokusert. Og jeg har lest mange tråder om slike temaer her. Og da kommer det alltid mange svar på at det ofte er en grunn til at folk reagerer. Og av andre grunner enn det man tror. Fordi de kjenner nemlig mange som er aldeles fantastisk på alle måter og ingen er misunnelige på de *blunke blunke*

Jeg skal ikke brette ut noe om meg og livet mitt her. Men en ting kan jeg si og det er at jeg er snill mot alle og ønsker alle godt. Jeg baksnakkelser ikke og gjør alt for ikke å såre noen. Derfor synes jeg det er trist å bli møtt av det jeg kaller mindre fine sider hos en del etter å svelget kameler i årevis så jeg gulper hårballer! Sukk..

Hi

Fortell da...

Anonym poster: 5e2a537a482ab7530cc880d942eccf15

Skrevet

Det er vel kanskje den der holdningen din at du er så bra, og buhu alle er så slemme mot deg pga det at du opplever dette? Du høres ikke veldig sympatisk ut... Men jeg kjenner deg jo ikke...

Anonym poster: 2f2a14942be63e5a9f8e0d949fa94c9a

Skrevet

Ja, det finnes enkelte som dessverre er slik du beskriver HI. Prøv å huske på dem som verdsetter deg og er glade i deg, og ikke synk ned på samme nivå selv om du klarer.

Anonym poster: b3e96edeb8c86dcefab681d3ed9ab644

Skrevet

Det finnes jo faktisk en del damer som er så misunnelig på noen at de ødelegger for vedkommende, og med mindre man har totalt igjengroppe sosiale atenner så vil jo vedkommende merke det selv også. Er sikkert det HI mener, og jeg kan godt forstå frustrasjonen. Er ikke alltid slik at dersom man opplever at noen er misunnelige på en så er det fordi man selv er helt idiot i oppførselen sin. Jeg har opplevd at bekjente av meg har vært kjememisunnelig på andre kvinnelige bekjente og oppfører seg ille mot dem uten å ha noen som helst grunn til det utover at de er så misunnelige at de ikke klarer å la være. Trist, men sant,

Anonym poster: 1a57a665f40261790c29cfd1b4ce46db

Skrevet

*gjengrodde*

Anonym over her

Anonym poster: 1a57a665f40261790c29cfd1b4ce46db

Skrevet

Regner med dette er hun som ikke gidder å jobbe og fikk sosialen til å betale underholdningsbidrag til henne selv om hun bor sammen med mannen og lever på hans uføretrygd.

Vi er alle så sjalu på at hun snylter på staten skjønner dere...

Anonym poster: e58a8d0f12a217b4da78ff46b516c087

Skrevet

Jeg skal spare dere for skryt :-) Men blir bare matt over noen kjerringer. Da snakker jeg om kvinner med psykopatiske tendenser. Kvinner som lager rykter, løgner og koser seg med å hate. Blir faktisk litt mørkeredde av visse.

Begynner å bli vant til det og det går ikke så veldig inn på meg lenger. Men kjedelig hver gang det skjer :-/

Så måtte bare blåse ut.

Hi

Skrevet

Men hva er det disse misunnelige damene gjør mot deg, HI, siden de formørker livet ditt?

Anonym poster: b172d33d389e22d83a6467a532800480

Skrevet

Bytte ut omgangskretsen din kanskje, om du har så mange psykopater rundt deg??

Anonym poster: 2f2a14942be63e5a9f8e0d949fa94c9a

Skrevet

Uenighetom hva som er en god måte å leve livet på ser jeg ofte, kritikk og snakk om det også, men det er sjelden jeg ser stygg misunnelse.

Anonym poster: 29297d397620f6ad8850db3e30241299

Skrevet

Må bare få det ut. Jeg har mange som er glad i meg og gode venner. Men du verden det er mange kvinner der ute som er slemme og misunnelige.

JA enig med deg HI.

Blir helt matt av mange kvinner, som er konkurransepregede og setter kjepper i hjulene på dem som de ser på som en trussel.

Har møtt mange av den typen, og mange har sleipe metoder for å oppnå det de vil.

Særlig i arbeidslivet.

Psykopater møter man på mange arenaer, ikke alltid enkelt å vite hvem som er det, før man blir rammet på en eller annen måte.

Husker spesielt en jeg jobbet med som "klikket" helt i vinkel , fordi jeg fortalte at jeg var i ferd med å arve penger etter min far. Hun brukte alle hersketeknikker etter dette, for å psyke med ned.

Fortelle minst mulig til folk!!! Mitt aller beste råd, vet ikke hvem man kan stole på. Tiden med åpenhet er over for min del, det er kun forbeholdt gode venner.

Selv kunne jeg ikke tenke meg å ødelegge for andre, kommer aldri til å forstå den greia der...

Anonym poster: 4d7af52fe4d23716b6de15950d59dd93

Skrevet

Det du kan ikke gjøre noe med andre, men du kan gjøre noe med DEG selv. Du må bare heve deg over det, får det selvtillit nok til å drite i hva andre mener og tenke at det er de som har et problem om de er sjalu. Enkelt og greit. Lykke til!

Anonym poster: 5dd844ce03252a2cc029c76f5014610e

Skrevet

Jeg aner ikke hvorfor enkelte mennesker er sånn. Jeg har de to som liksom skal stå meg nærmest som driver på sånn! De gjør alt de kan for å ødelegge for meg virker det som. Og nå har de klart å la det gå så langt, at jeg tar med meg mann og barn så flytter vi 50 mil vekk herfra.

Så du har min sympati hvertfall!

Anonym poster: ac0f3692073bd19bfa2caa71e159e6a5

Skrevet

Paronide vrangforestillinger?

Anonym poster: 5b49a912d8c54ce2d234905f7032295e

Skrevet

Psykopater finnes helt klart, men kvinnelige psykopater er enda sjeldnere enn mannlige, og antallet som får merkelappen feilaktig er nok ganske høyt.... De færreste som er misunnelige og ødelegger for andre er nok annet enn ordentlig bitre og misunnelige. Konkurranseinnstilling er veldig vanlig i arbeidslivet, noe annet er det om noen "går over lik" og legger normal moral til side for å få viljen sin.

JA enig med deg HI.

Blir helt matt av mange kvinner, som er konkurransepregede og setter kjepper i hjulene på dem som de ser på som en trussel.

Har møtt mange av den typen, og mange har sleipe metoder for å oppnå det de vil.

Særlig i arbeidslivet.

Psykopater møter man på mange arenaer, ikke alltid enkelt å vite hvem som er det, før man blir rammet på en eller annen måte.

Husker spesielt en jeg jobbet med som "klikket" helt i vinkel , fordi jeg fortalte at jeg var i ferd med å arve penger etter min far. Hun brukte alle hersketeknikker etter dette, for å psyke med ned.

Fortelle minst mulig til folk!!! Mitt aller beste råd, vet ikke hvem man kan stole på. Tiden med åpenhet er over for min del, det er kun forbeholdt gode venner.

Selv kunne jeg ikke tenke meg å ødelegge for andre, kommer aldri til å forstå den greia der...

Anonym poster: 4d7af52fe4d23716b6de15950d59dd93

Skrevet

Psykopater finnes helt klart, men kvinnelige psykopater er enda sjeldnere enn mannlige, og antallet som får merkelappen feilaktig er nok ganske høyt.... De færreste som er misunnelige, krenker og ødelegger for andre er nok annet enn nettopp ordentlig bitre og misunnelige. Konkurranseinnstilling er veldig vanlig i arbeidslivet, noe annet er det om noen "går over lik" og legger normal moral til side for å få viljen sin. Har selv arvet penger og opplevd misunnelse og rare rykter da, men har prøvd å heve meg over det...

Skrevet

Paronide vrangforestillinger?

Anonym poster: 5b49a912d8c54ce2d234905f7032295e

Det var en veldig upassende kommentar! Litt som å rope troll når noen sier de har fått en alvorlig sykdom...

Skrevet

Igjen: Hva er det disse misunnelige damene gjør, som formørker livet ditt HI?

Kanskje på tide å se tingene litt i perspektiv, eller?

Anonym poster: b172d33d389e22d83a6467a532800480

Skrevet

Jeg kjenner en dame som selv tror hun er som deg, snill og god som dagen er lang, hardtarbeidende og omsorgsfull.. Jeg har akkurat overtatt omsorgen for sønnen hennes. Selvinnsikten er ikke alltid til å ta og føle på..

Anonym poster: 985dc7548603fdc3d842b1279bbf0dd9

Skrevet

Jeg vet ikke om det er misunnelse eller ikke, men når folk er over gjennomsnittet spydig og frekke i måten de prater til en på, så blir jeg helt matt. Et eller annet må de jo ha imot en, for jeg kan umulig se at de er sånn med alle andre. Da hadde de jo ikke hatt venner igjen.....

Jeg er en utadvendt, positiv og blid person. Det kan muligens oppleves som provoserende for enkelt, ikke vet jeg. Men man merker når folk ikke er helt på nett. Man er forskjellige, og noen mennesker har problemer med at folk stort sett alltid er blide. Noen blir rett og slett irritert av det. Helt utrolig, men sant! Det må jo være veldig slitsomt da :wacko:

Ikke hi....

Skrevet

Synes sånne som HI er slitsomme. Legger ut en halvkvedet vise og følger opp med "det var ingenting". Tipper du legger ut sånne statuser på FB også, så folk skal spørre "huffda, hva er det", så du kan svare "ingenting". Den dagen du trenger noen er alle gått lei.

Skrevet

Det er litt komisk å lese enkelte av svarene her. Man antar at HI er navlebeskuende, at hun er høy på pæra, at hun innbiller seg ting. Hun skal ikke komme her og tro at hun er noe.

Men hva om hun har rett? Svarene hun får her viser jo at det finnes ganske mange hespetre der ute.

Anonym poster: 412e1a47e8c86b98682aaf4379e1d0fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...