Gå til innhold

er det mange som lykkes første gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjenner et par m 2 mammaer og de lyktes første gang mrd begge barna. Samme med en bekjent som har et barn, hvor ofte skjer det at man blor gravid av 1 inseminasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner også et par som ble gravide på første inseminasjonsforsøk, så noen trekker statistikken i den retningen også. :)

Selv hadde vi seks inseminasjoner uten klaff, måtte IVF til for vår del.

Lykke til!

Skrevet

Jeg ble gravid på første. Det var med hormoner.

Skrevet

Med nr 1 ble jeg gravid etter første inseminering. Det funket ikke når jeg prøvde få nr 2 og hadde to insemineringer før jeg la det på is for en stund (pga økonomien hovedsaklig), og så plutselig fant jeg en herlig mann.. Hvor lang tid det tar før jeg blir gravid får man bare se etterhvert :)

Skrevet

Jeg har akkurat vært nede på forsøk nr 2 i går så gikk dessverre ikke på første hos meg. Vennina mi brukte 5 eller 6 forsøk før den satt mener jeg.

Skrevet

Tror mye rett og slett er flaks og uflaks.. vet om flere som har blitt gravide på første eller andre forsøk, men jeg hadde fem forsøk uten å lykkes. Nå skal jeg til på tredje ivf-forsøk.

Skrevet

Hos meg satt spira på andre inseminering :) Tror og det rett og slett er flaks eller uflaks om den sitter eller ikke. Og om kroppen egentlig er mottakelig akkurat den mnd.

Skrevet

På meg satt den på 3 forsøk, men hadde kluss med syklusene de 2 første forsøkene.

Anonym poster: 22c9c4e0b2f0bb6aa38f5b5ff8e053fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...